Ej 
Ik wilde net een .nl domein registreren met als primary dns server mijn eigen server hier thuis, en als secundary eentje van zoneedit.
Bij zoneedit heb ik alles netjes ingesteld (zone als slave zone etc.), maar het kan dus niet.
Om een domein te registreren met je eigen nameserver moet de check van de SIDN 0 errors geven.
Als ik alle gegevens invoer zoals ik die zou willen, krijg ik:
Wat kan ik hier aan doen?
Alvast bedankt voor de reacties!!
NB: Ik vond in de search wel een topic wat hier ook over ging, maar iets nuttigs kon ik er niet uit halen..
Ik wilde net een .nl domein registreren met als primary dns server mijn eigen server hier thuis, en als secundary eentje van zoneedit.
Bij zoneedit heb ik alles netjes ingesteld (zone als slave zone etc.), maar het kan dus niet.
Om een domein te registreren met je eigen nameserver moet de check van de SIDN 0 errors geven.
Als ik alle gegevens invoer zoals ik die zou willen, krijg ik:
Ik heb volgens mij alle zones goed ingesteld (ik heb ook een domeintje lopen bij http://www.nl.eu.org/ en dat doet het allemaal prima met m'n eigen dns), maar er is kennelijk toch iets mis.* nameserver ns.care4sites.nl./213.46.33.111
E server onbereikbaar, timeout of niet 'authoritative'
* nameserver ns3.zoneedit.com./209.61.140.1
E server onbereikbaar, timeout of niet 'authoritative'
Wat kan ik hier aan doen?
Alvast bedankt voor de reacties!!
NB: Ik vond in de search wel een topic wat hier ook over ging, maar iets nuttigs kon ik er niet uit halen..