Sorry als hier al een topic over is, kom hier niet zo vaak, ben meestal op scholieren.nl, maar daar kwam ik niet verder, en ik post hier weinig, omdat ik denk dat ik dan als een echte n))b overkom (valt wel mee hoor
)
Nou, komt ie:
Dit heb ik vorige week gekocht:
* AMD Athlon XP 1800+ (CPU)
* Gigabyte GA-7vrxp (Mobo)
* 512 DDR Dram PC 2700 (werkgeheugen)
en daar kwam vandaag bij:
* GeForce 4 Ti 4200, 128 MB van Leadtek (jah, die met die koelplaat
)
Ik had dus even een paar dagen een Geforce 2 mx 200 32 mb kaartje erin zitten, en voor zover dat kon, ging dat goed en liep dat stabiel.
Toen kwam vandaag mijn nieuwe kaart en krijgen we dit:
Ik deïnstalleer de oude drivers
Ik haal mijn kaart eruit
Ik stop mijn nieuwe kaart erin
Ik doe de drivers van leadtek erop
Ik download direct daarna de Detonator XP drivers van Nvidia
Alles staat er voor de rest op, directx 8.1 enz. enz.
Haalde ik met mijn oude kaart (Geforce II) nog maar 2498 punten in de Madunion 2001 Se 3d test nu haal ik MAAR 5498 punten.
In de testen schiet hij (vooral bij de eerste, die van dat autootje) van 159/190 FP/s naar 40 Fp/s toe en hakkelt en schokt.
Ook bij de bijgeleverde spelletjes hakkelt hij en dat is echt zwaar vervelend.
Ik heb nu sinds 4 jaar weer zo'n grote uitgave gedaan, en dacht is, alles goed uitgedacht van wat ik wilde hebben, en dat krijg je zo'n domper, dat je 3d het niet lekker doet. (trouwens wel bij uitstekend bedrijf gekocht, wintelco.nl echt toppie)
Maar, de hamvraag, kan iemand mij misschien helpen, want het moet toch mogelijk zijn om zonder te oc'en een hogere score te krijgen ???
Ik baal er echt van, heb hard gespaard en nou doet het gewoon brak...
(btw, heb alles uit staan in de achtergrond bij die testen)
Nou, komt ie:
Dit heb ik vorige week gekocht:
* AMD Athlon XP 1800+ (CPU)
* Gigabyte GA-7vrxp (Mobo)
* 512 DDR Dram PC 2700 (werkgeheugen)
en daar kwam vandaag bij:
* GeForce 4 Ti 4200, 128 MB van Leadtek (jah, die met die koelplaat
Ik had dus even een paar dagen een Geforce 2 mx 200 32 mb kaartje erin zitten, en voor zover dat kon, ging dat goed en liep dat stabiel.
Toen kwam vandaag mijn nieuwe kaart en krijgen we dit:
Ik deïnstalleer de oude drivers
Ik haal mijn kaart eruit
Ik stop mijn nieuwe kaart erin
Ik doe de drivers van leadtek erop
Ik download direct daarna de Detonator XP drivers van Nvidia
Alles staat er voor de rest op, directx 8.1 enz. enz.
Haalde ik met mijn oude kaart (Geforce II) nog maar 2498 punten in de Madunion 2001 Se 3d test nu haal ik MAAR 5498 punten.
In de testen schiet hij (vooral bij de eerste, die van dat autootje) van 159/190 FP/s naar 40 Fp/s toe en hakkelt en schokt.
Ook bij de bijgeleverde spelletjes hakkelt hij en dat is echt zwaar vervelend.
Ik heb nu sinds 4 jaar weer zo'n grote uitgave gedaan, en dacht is, alles goed uitgedacht van wat ik wilde hebben, en dat krijg je zo'n domper, dat je 3d het niet lekker doet. (trouwens wel bij uitstekend bedrijf gekocht, wintelco.nl echt toppie)
Maar, de hamvraag, kan iemand mij misschien helpen, want het moet toch mogelijk zijn om zonder te oc'en een hogere score te krijgen ???
Ik baal er echt van, heb hard gespaard en nou doet het gewoon brak...
(btw, heb alles uit staan in de achtergrond bij die testen)