Creative FPS1000 Mod

Pagina: 1
Acties:

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-07 12:54
Vroeg me af of iemand het gelukt is om die kleine speakertjes van de Creactive FPS1000 set open te krijgen. Wil ze namelijk zwart spuiten, maar daarvoor moeten ze wel open, anders kan ik de voorkant van de speakers niet spuiten (komt er verf op de speaker zelf). Heb al vanalles geprobeertd, schroevendraaiers etc.
Iemand tips?

Verwijderd

ik heb het ook zelf ooit geprobeert om te doen maar is me niet gelukt

• waslijn
Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 14:58:
ik heb het ook zelf ooit geprobeert om te doen maar is me niet gelukt
Jammer, dan spuit ik er denk ik maar eens 2. Kijk ik daarna wel of het allemaal nog een beetje goed werkt.

Verwijderd

ik heb de 2500 set van creative, dit is wat ik heb gedaan:

Eerst op advies van wat medetweakers zitten zagen, dit werkte NIET, de ******** hadden dus ook maar wat zitten lullen.. toen uit frustratie box kapot geslagen met hamer, waarna ik erachter kwam dat je et "netje" ervoor eruit kan halen, even erlangs snijden en dan eruit wippen, dan zie je 4 koppen van schroeven die redelijk lang zijn en die kan je gewoon los schroeven. Je zal er niks van zien als je subtiel ff met mesje ervoor langs et netje gaat, gwoon ff dat stukkie wat groter maken zodat et eruit wippen makkelijker verloopt :)

Mij lijkt dat het etzelfde werkt voor die boxjes..

Again niet zagen, schroeven zaag je namelijk niet door midden.. En et ziet er niet uit..

Kspreek trouwens dus uit ervaring :)

Verwijderd

deze info kostte me trouwens 1 boxje dus ;)

• waslijn
Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 16:03:
deze info kostte me trouwens 1 boxje dus ;)
Thnx, had die 4 schroeven al zien zitten achter het 'netje'. Ga het zo eens proberen. Laat wel weten of het gelukt is.

Edit: heb net met een mesje het 'netje' eruit gewipt, ging wel een beetje lastig. De lijm zit namelijk precies in de hoeken waar je moeilijk bij kan komen. Maar het gaat wel lukken :)
Pagina: 1