PC herstart na afsluiten

Pagina: 1
Acties:

• GreenPictures
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-12-2021
Een hewlett packard PC met een Aopen P4 bord sluit niet af, als je start->afsluiten of de power knop 1x indrukken dan gaat de PC nooit uit maar reboot gewoon.

Iemand een idee? De veranderen van de powermanagement instellingen in het BIOS helpt niet.

Canon EOS 50D & 5D mk2 - Flitslichtjes, Buisjes met glas en een Onderwaterhuis

• Koudijs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-08-2025
Wat is je OS??

Als het Windows XP is:

http://www.tweakxp.com/tweakxp/display.asp?id=889

of: rechtermuis op "Mijn computer", eigenschappen, tabblad "Advanced", Startup And Recovery, vinkje uitzetten bij "?computer opnieuw opstarten?"

Mijn excuses, ik heb hier ff geen xp tot m'n beschikking, en alleen ervaring met de engelse versie.

Verwijderd

heb je toevallig easy cd creator er op staan,smijt die eraf en probleem opgelost(bekent probleem in combinatie met xp)

• Ocelot
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-08-2011

Ocelot

What The Frag?

Probeer eens de powerknop(of de resetknop) 5 seconden vast te houden.

System Specs

• Mentalist
  • Laatst online: 18:07

Mentalist

[avdD]

Tranced schreef op 27 augustus 2002 @ 13:33:
Een hewlett packard PC met een Aopen P4 bord sluit niet af, als je start->afsluiten of de power knop 1x indrukken dan gaat de PC nooit uit maar reboot gewoon.

Iemand een idee? De veranderen van de powermanagement instellingen in het BIOS helpt niet.
Dan moet je de powerknop niet gewoon 1x indrukken, maar 4 sec indrukken ;)

Het start>afsluiten probleem staat voor meerderen soorten Windows in de WOS faq...

edit:

Toen ik deze reactie plaatste stond die reactie hierboven er nog niet :)

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Verwijderd

volgens mij zet je em dan gewoon uit ocelot net als bij een at kast de knop indrukken of bij atx de stekker eruit rukken 8)7

Lijkt me idd softwarematig prob.

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 22:29:
volgens mij zet je em dan gewoon uit ocelot net als bij een at kast de knop indrukken of bij atx de stekker eruit rukken 8)7
Klopt, maar hij zei ook dat z'n pc een reboot deed als hij op de knop drukte, dus daar hebben we hem vast vanaf geholpen :P

En hij kan verder in de WOS faq, daar staan een hoop oplossingen voor fout afsluiten..

• GreenPictures
  • Laatst online: 05-12-2021
W3ird_N3rd schreef op 27 augustus 2002 @ 22:13:
edit:

Toen ik deze reactie plaatste stond die reactie hierboven er nog niet :)
Beide onzinnige replies |:(

Ik ga de rest van de nuttige replies eens ff proberen.. thnx

Canon EOS 50D & 5D mk2 - Flitslichtjes, Buisjes met glas en een Onderwaterhuis

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Tranced schreef op 28 augustus 2002 @ 11:05:
[...]

Beide onzinnige replies |:(
Je zei dat je pc rebootte als je op de knop drukte, dus wij proberen je te helpen, en je gaat maar klagen?

Leuk is dat :{

We zullen je nog 'ns helpen dan :{

En die tip om even te kijken in de WOS faq leek me toch ook niet geheel onzinnig! :(

Oh ja, jouw startpost is ook onzinnig, je geeft te weinig info, we weten nog niet eens onder welke windows je draait.

Verwijderd

mag ik thunderdemon heel veel bedanken easy cd creator er af en op new installeren
en ook mij probemmen zijn opgelost (een nieuw mobo A7V333) en ook niet af sluten
mijn dank is groot _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Verwijderd

zie je nou als je genoeg info geeft en LUISTERT naar wat anderen te zeggen hebben kan het best voorkomen dat er iets opgelost wordt.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 19:34:
zie je nou als je genoeg info geeft en LUISTERT naar wat anderen te zeggen hebben kan het best voorkomen dat er iets opgelost wordt.
Hum :? poel33 != topicstarter :X

maar ik begrijp je instelling wel hoor

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 19:18:
mag ik thunderdemon heel veel bedanken easy cd creator er af en op new installeren
en ook mij probemmen zijn opgelost (een nieuw mobo A7V333) en ook niet af sluten
mijn dank is groot _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
ja,Geen dank. Allez een klein beetje dan :P hahhaa nee het is algemeen bekent dat er veel problemen zijn met Easy Cd Creator in combinatie met XP meestal afsluitproblemen,ik persoonlijk heb meer de voorkeur aan Nero Burn en Clone CD,die draaien perfect op XP en geven verder geen problemen :7
Pagina: 1