onduidelijkheid over 5*65 Watt

Pagina: 1
Acties:

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:53
Hoi all,

Ik heb een Kenwood KR-V6090 receiver 2de hands gekocht. Nu heeft de verkoper mij erbij verteld dattie 65Watt continu geeft wat ik prima vond voor mijn 2 Philips 80W RMS boxjes (6 Ohm).

Maar hij vertelde erbij dat ik er geen subwoofer op aan kon sluiten terwijl er wel een aansluiting voor is. Ook was het niet mogelijk om er 2 extra boxen op aan te sluiten. Persoonlijk vind ik dat wat raar gezien het feit dat het 5*65 Watt continu is.

Met de versterker is nix mis (afgezien van het feit dat er geen afstandsbediening bij zit.). Ik zou nu toch graag wat uitleg krijgen over hoe en wat omdat ik erover denk om er nog wat extra power erbij te nemen.

PS deze versterker gekocht voor 125 Euro en de boxen gekregen van iemand. Ik ben dus niet zo'n kenner maar heb alles gewoon bij elkaar geraapt.

PS2 Ik ben niet in de markt voor een actieve sub, die zijn te duur.

Verwijderd

Van www.ciao.com:
Es werden maximal 5 Boxen plus ein Subwoofer untersützt. Die Front Boxen und die Center-Box werden mit 100Watt angesteuert und die rear Boxen mit 100W Sinus. Es ist ein Anschluss für einen Aktiv-Subwoofer vorhanden(Subwoofer Pre Out).
Het wordt er niet duiderlijker op want van dezelfde website:
Dieser Dolby Surround Pro Logic Reciver hat eine Ausgangsleistung von 400 Watt Sinus. ( Front: 2 x 100 Watt Sinus + Center: 100 Watt Sinus + Rear: 2 x 50 Watt Sinus)
Het is in ieder geval een Dolby Prologic versterker, en een vervangende AB is verkrijgbaar.

http://www.newremotecontr...woodAudio/A70-1107-05.htm

• Lynx
Ik heb die site bekeken en ik heb het id dat het over een andere receiver gaat. Ik zag bij een bekende vrijwel dezelfde staan alleen die zou 90Watt constant zijn en was iets groter. Ik heb verder niet gekeken naar het model nr.

nja, misschien dat iemand anders nog wat weet??....

• Lynx
heel klein schopje dan nog......

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
ik heb zelf ook het probleem dat ik m'n specs van m'n kenwood receiver kan vinden op het net!
ze hebben het wel goed beschermd. :(

ik heb btw een kenwood 5020 dolby surround pro-logic versterker. maar kan hier gewoon een actieve sub op aansluiten. door middel van een cinch kabel. mijne is btw 5x80 watt.

als jouw versterker 5x65 is kun je er gewoon een sub opzetten!

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05:42
mailto:Nlq@kenwood.nl mail je de NL support van kenwood of je loopt een hifi zaak binnen en vraagt om het support telefoonnummer. Neem aan dat de medewerkers daar je vast wel verder kunnen helpen.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

• Lynx
Mail verstuurd naar Kenwood. Ik ben benieuwd :P
Pagina: 1