Toon posts:

Wat is een dreamcast met 21 spellen waard?

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Dreamcast met 2 controllers geheugending rumblepack en 21 spellen.

Deze spellen: soul caliber, crazy taxi, ecco, resident evel: code veronica, powerstone 2, etc etc

Verwijderd

hoeveel wil je er voor hebben? :)

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Rond de 1000 gulden?? Misschien wel meer, maar ik betwijfel of iemand zoveel over heeft voor een DC. Waarom verkoop je hem eigenlijk? Omdat de Playstation 2 bijna uit is en je die toch beter vind?? :D

Verwijderd

Topicstarter
niet alle spellen zijn origineel trouwens:

Origineel: Sonic Adventure
Rayman2
Tony Hawk Skateboarding
Crazy Taxi
Soul Reaver
ECCO
Soul Calibur
Resident Evil: Code Veronica
F1 World Grand Prix

Gekopieerd: Virtua Tennis
F355 Challenge
Sega GT
Tokyo Highway Challenge 2
Powerstone 1
Powerstone 2
Dead or Alive 2
MDK 2
Mr. Driller
Marvel vs Capcom 2
Virtua Striker 2

wil hem trouwens nog niet weg doen maar gewoon ff een indicatie hebben.

Verwijderd

Ik heb al heel wat spelcomputers 2e hands verkocht. Voor fl. 1000,- raak je hem waaschijnlijk niet kwijt, een enkeling is bereidt dit geld voor 2e hands op tafel te leggen. Ik zeg niet dat jouwe collectie geen 1000 piek waard is, dat is hij zeker wel, maar verkopen lukt haast niet voor dat geld.

En als je het doet om een ps2 te kunnen kopen, zou ik het ten zeerste afraden. PS2 ziet er momenteel zeer onaantrekkelijk uit. Niet allen qua prijs, maar ook qua spellen en technische prestaties. Je kunt beter DC blijven gebruiken en over een jaar X-Box of Gamecube, dan nu fl.1200,- op tafel te leggen voor PS2 waar geen goed spel voor te krijgen is.

• kNarf_
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 20 oktober 2000 20:52 schreef Angel-Eyes het volgende:
En als je het doet om een ps2 te kunnen kopen, zou ik het ten zeerste afraden. PS2 ziet er momenteel zeer onaantrekkelijk uit. Niet allen qua prijs, maar ook qua spellen en technische prestaties. Je kunt beter DC blijven gebruiken en over een jaar X-Box of Gamecube, dan nu fl.1200,- op tafel te leggen voor PS2 waar geen goed spel voor te krijgen is.[/quote]het enige waar je gelijk in hebt is het 1e: de prijs. De rest=onzin :(
en dat zeg ik niet omdat ik een playstation-fan ben, maar de dingen die jij zegt kloppen gewoon niet. Op technisch gebied is de ps2 een stuk krachtiger dan de DC, en geen goede spellen voor de ps2?? Dan heb jij de lijst met launch-titels nog niet gezien, wat voor moois daar bij zit :)

Verwijderd

Ik vergelijk de ps2 niet met de DC, maar met de X-box en Gamecube. Trouwens, welke PS2 spellen zijn dan de moeite waard volgens jou? Een hoop PS2 spellen komen ook op Gamecube en X-box uit en die versies zullen ook vaak beter zijn.

Zo indrukwekkend is die launch-lijst dus echt niet. Ik wil wel wat meer dan PS updates.

• kNarf_
Volgens mij gaan Electronic Arts (EA sports) en Codemasters alleen voor ps2 (en pc) spellen uitbrengen, niet voor xbox, gc en dc dus. Laten dit nou net 2 van mijn favoriete developers zijn :) en daarbij komt natuurlijk nog Gran Turismo 3.. :) :)

Verwijderd

Een echte Tweaker koopt toch geen consoles? :o
Die dromen toch alleen van Geforce2 kaarten en TFT monitoren? >:) :P

Verwijderd

Topicstarter
"echte" tweakers willen leuke spellen en ik vind dat er de laatste tijd weinig boeiend is uit gekomen. Tis een 2e handsje en ik kon er dus goedkoop aankomen.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 21 oktober 2000 01:21 schreef Raikane het volgende:
Een echte Tweaker koopt toch geen consoles? :o
Die dromen toch alleen van Geforce2 kaarten en TFT monitoren? >:) :P[/quote]Ja ik droom er wel van, maar mijn portemonnee is een ware nachtmerrie, geen cent te bekennen. Dat is het voordeel van een console. Een keer een redelijk grote uitgave en je kunt 3 jaar vooruit.

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Playstation 2 gaat gewoon vet worden, heb hem overigens al bestelt bij Replay. Puur en alleen om Gran Turismo 3 MOET ik hem hebben. Van alle games die ik in mijn hele leven gespeelt heb zijn er 2 die er boven uitsteken: Gran Turismo, Final Fantasy 7. Deze heb ik zonder twijfel het meeste gespeelt van alles. Kijk dadelijk maar eens naar Metal Gear Solid 2, je gaat van je stoel afslaan.

Die-hard Brexiteer

• Ultra
  • Niet online
Meer dan 650,- a 700,- zou ik er niet voor geven ;)

• VorteX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-12-2025

VorteX

held

ik heb 2 weken geleden ongeveer precies hetzelfde gekocht voor 600 piek :)

Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'

Verwijderd

Ik heb er 1tje gekocht met 2 controllers vmu en 2 originele spellen voor 400.- .. heb er inmiddels al een stuk of 15 spellen bij ..

hint
alt.games.gamesquare >:)

Verwijderd

Als ik het zou moeten gokken.
Dreamcast 500,-
Extra controller 50,-
VMU 50,-
21 spellen, 500,-
1100,- gulden minstens.
Trouwens, dat de Playstation betere hardware heeft hoeft niet te bekennen dat het ook betere spellen zal hebben.

Verwijderd

inderdaad.. DC heeft al >200 games.. het duurt nog wel een tijd voor PS2 zo'n lijst heeft.. en DC krijgt ook nog een aantal VETTE titels! ..
Test drive le mans
nba2k1 (online)
Quake 3 arena (online)
tony hawk 2

etc etc

Verwijderd

o ja ..

check dit: http://www.gamez.nl/_statisch/nws.1125.phtml

artikel maar s :)

• kNarf_
Maakt mij wat uit, die Abe boeit mij toch geen f:)ck
Het gaat mij erom dat de PS2 de meeste en beste racegames krijgt, zoals Gran Turismo 3 en een hoop F1 games... :) (f1 2000 (EA), formula 1 2000, f1 championship etc.)
Dus wat dat betreft zit ik met de PS2 wel goed

Verwijderd

Laten we eerst maar even afwachten of die spellen echt zo goed zijn:)

Verwijderd

Hey Timbo ik kom hier niet op(dammmmmmmmmm)

alt.games.gamesquare

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:26

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Niet veel meer, vooral als je bedenkt dat sega ermee gekapt is, errug jammer, want ik denk dat ie wel kon concurreren met de PS2.
Toch is de ps2 wel wreed, ik zou hem alleen al willen kopen voor ISS, FFX :9~, The Bouncer.
Als konami en square zouden overstappen naar gamecube, dan hadden we de wreedste console ter wereld gehad, nu moet ik eigenlijk een ps2 en gamecube hebben >:)

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Verwijderd

Ik als playstation fan zeg gewoon dat de ps2 sucks.

Waarom? Zie je niet wat voor problemen er zijn in de UK? Soms draait een spel het maar 1 keer of zelfs nooit. Playstations waar ineens rook uitkomen :)
Zie je maar dat ze een beetje aan het pushen waren om genoeg ps2's uit te brengen.

De capaciteit van de ps2 is ook verouderd. Moest tegerlijke tijd uitkomen met de dreamcast. Dan was er goede concurrentie. Maar de top games die de volledige capaciteit gebruiken komen pas over 1 jaar misschien (2nd generation games).

En wat hebben we dan? Jah, dan hebben we de Xbox en de gamecube. En dan is de ps2 en de DC niks meer op de markt. 1200 piek voor een jaar plezier? no way hehe
ga sparen voor de nieuwe consoles die dan wel meteen goed zijn en over een grote tijd niet eens zullen verouderen.

Xbox krijgt ook vele software ontwikkelaars. 1 daarvan zal EA zijn :P jummie

Trouwens een echte gamer heeft wel een consoletje thuis en natuurlijk een pc :)

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Op vrijdag 20 oktober 2000 18:58 schreef SuB het volgende:
Dreamcast met 2 controllers geheugending rumblepack en 21 spellen.

Deze spellen: soul caliber, crazy taxi, ecco, resident evel: code veronica, powerstone 2, etc etc
ik had je dit een maand of zo geleden ook al vertelt, ik zou er niet meer dan 500,- voor geven(ik hoef hem niet maar ja...)
1. sega stopt met maken games voor DC
2. x-box
3. toekomst DC: NEE

http://psnprofiles.com/AfthyX

Verwijderd

Toekomst van dc is al geweest in een manier =)

Ding is namelijk best wel oud waar de meeste mensen toch de fout ingaan. Met name DC vergelijken met PS2.
Pagina: 1