Toon posts:

Sorry hoor maar ik kan hier MOE van worden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mensen die onzinposts doen en de vraag niet lezen.

Exchange 2000 public folders zonder rechten, hoe fixen?

Sorry hoor, maar dat moest ik ff kwijt. Mijn aars weet ook wel hoe ik in Active Directory kom, ik heb er ook genoeg verstand van (is m'n werk) maar om dan hier een serieus probleem te posten en dergelijke ONZIN posts te krijgen, daar kan ik soms ERG moe van worden. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-10 06:58
Het helpt misschien wat meer als je

1) wat rustiger reageert in het topic

en

2) of reageren in het topic, of la draad / mod waarschuwen via sm/ICQ.

:)
Hoe je het ook wendt of keert, hij IS behulpzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Er zijn teveel users die techposts op een dergelijke manier scoren, hier is er nog een.
[rml][ XP] gebruikersnaam en password niet goed[/rml]

Ga maar raden wie ik bedoel. :{
Echt, is het dan zo moeilijk om eerst eens even na te denken over het antwoord dat iemand gaat geven?
Stel je voor dat iemand zulke bullshit als oplossing ziet en het uitvoert terwijl het ook anders kan.

Edit:

A1, die user geeft een normaal antwoord hoor, jij bent diegene die er cru op reageert.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Als je je aan zoiets ergert moet je dit niet in de thread zelf vermelden, maar melden aan een modje in SM.

Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Om te beginnen; wees een beetje aardig voor elkaar. Met 40.000+ mensen in een 'ruimte' weet je zeker dat niet iedereen het met je eens is. Er zullen altijd mensen zijn die er een andere visie op na houden dan jij. Zolang die meningen binnen de fatsoensnormen blijven dien je ze te respecteren. Kijk dus uit met vloeken maar ook met sigs en usericons. Ga niet provoceren.
Houd er alsjeblieft rekening mee dat niet iedereen even "gifted" is.
Er lopen hier zowel professionals als newbies rond, maar zo af en toe komen we allemaal wel een probleem tegen dat we zelf niet op kunnen lossen. Hou daar rekening mee. Onthoud: domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel.
Uit de oude FAQ ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Compubiter op 27-08-2002 12:16 . Reden: url afsluiten met /quote is niet slim |:( :+ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:12

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

ik snap dat je geiriteerd bent geraakt door je probleem, maar op zo'n manier reageren is niet juist en ook niet erg slim, meld zoiets gewoon in SeM of via icq aan een modje en onhoud je verder van zulk een commentaar, zoals je in die thread daar deed.
inderdaad lijkt de user niet erg juist bezig, maar door zo te reageren loop je het risico dat anderen hun lust nog te reageren verliezen.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik reageer er cru op...omdat ik het te vaak zie en er nu errug moe van werd...had netter gekund ja. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-10 06:58
Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 12:19:
Ik reageer er cru op...omdat ik het te vaak zie en er nu errug moe van werd...had netter gekund ja. :)
'Verbeterpuntje' voor de volgende keer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En net alweer iemand die NIET LEEST MAAR GELIJK POST... |:(

Kon me net op tijd inhouden... :P
Pagina: 1