Ik heb net mijn eerste zending van pixum binnen (1 zending dus maar, statistisch niet erg verantwoord dus) en die was prima gelukt.
www.pixum.nl
Ik ben niet zo heel handig met websites (en dat is moderator

) dus het heeft me een paar minuten gekost om uit te vogelen hoe die albums werken. MAar dat is op zich best leuk: je mag je fotoos daar late nstaan en je kan ze open zetten voor kennissen ed. om ze te laten zien.
kosten per foto zijn 33 ct en per bestelling (onder de 15 euro, boven de 15 is het geloof ik gratis) 2,50 verzenden.
en (en dat is leuk voor jou): ze hebben een programmaatje waarmee je de hele bende kan uploaden. Ik moet je gelijk geven: als je meer dan 5 fotoos wilt versturen is dat toch wel verrekte handig!
En nog iets (er is meer mike!!!) de eerste 10 fotoos zijn gratis (wel zelf verzendkosten betalen). Ik heb daarom een bestellinkje geplaatst van 10 fotoos en dat was prime gelukt (met twee dagen in de brievenbus!!).
Er is nog meer!!!!
Je kan met rabo telebankieren betalen. Dat wist ik eerst ook niet, maar het is echt superhandig! je geeft aan dat je per bank wilt betalen en daarna dat je bij de rabobank zit. Dan kan je via de rabobank site dokken en je hebt meteen betaald en dus sturen ze ook meteen je fotoos op.
* Raymond doet zijn volgende bestelling ook weer bij pixum.
edit:
het is geweldig mike, maar er is nog meer. Ja echt, het schiet me pas net te binnen:
Ze knippen je fotoos af op de maat zoals jij ze opstuurt. Ik heb ook wat fotoos van mijn zusje verstuurd, die ze in de meest vreemde verhoudingen had gecropped. En zonder meersprijs krijg je dus ook verschillende maten fotoos binnen (ik had 10x15 besteld. Ze waren allemaal 10cm hoog, maar dus verschillende lengtes lang).
Leuk extraatje, meestal krijg je ze met witranden.
Hoewel ik me ook kan voorstellen dat je juist witranden wilt, voor als je ze in een fotoalbum wilt plakken bijvoorbeeld. Elk voordeel heb zun nadeel (ofso)