DVDBrander DVR-104MA slikt niet alle media ?

Pagina: 1
Acties:

• Hobbybob123
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-12-2025
Hoi,

Ik heb een Pioneer DVR-104MA gekocht. Ik heb er 1 TDK DVD-RW bijgekocht, een spindel van 25 DVD-R (merkloos) en 5 PRINCO DVD-RWs.
De TDK DVD-RW kan ik probleemloos wissen en gebruiken, in Nero en DVD factory (ULEAD) en Sonic etc... De DVD-R werkte ook prima voor een 4GB databackup.
Echter die Princo DVD-RW willen gewoon niet, ik heb er 3 geprobeerd en elke keer geeft hij errors dat het formateren niet wil lukken, ook meteen eentje zo uit de verpakking werkt niet, dan roept hij dat er geen ruimte is (0 MB free).

Beetje vreemd, De TDK-RW doet het prima (echter kost 14 EURO en die Princo's 3.79 EURO!), de DVD-R ook maar die Princo's niet. Iemand soortgelijke ervaringen of tips welke media wel goed werken met de Pioneer DVR-104 (gelijk aan de A04)

Bij voorbaat dank,
Dimitri

• Hobbybob123
Niemand ? Aaah dat kan toch niet. Kan vandaag wel de RW's ruilen voor andere RW's maar die zijn meteen 3 keer zo duur. Ach waarschijnlijk betaal je ook voor de kwaliteit die je krijgt ?

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:44
Weet je zeker dat die princo's geen dvd+rw's zijn?

• Hobbybob123
Ja dat weet ik zeker. Op de opdruk staat links van het gat het volgende:

DVD-RW
DVD Re-Recordable Disc
General
Ver. 1.1

Rechts staat: 4.7GB
en het DVD RW logo

Onder in het midden staat PRINCO. De kleur is wit, de opdruk lichtblauw en ze zitten in een doorzichtige DVD box.