Verwijderd

Topicstarter
Aie aie aie...

Ik heb tijdens m'n vakantie mijn oude Alcatel One Touch Easy in het zwembad laten vallen. Onmiddelijk dat ding opgedoken, maar natuurlijk flipte die.
De batterij is er onmiddelijk afgehaald, maar toen ik daarna hem terug aansloot, kreeg ik wel stroom, maar niks op het scherm + een raar geluidje (soort gekraak).

De gsm is nu wel volledig droog, maar gaat niet meer eens aan, ook niet met de lader eraan of met m'n 2de battery pack. Ook zien de koperen contacten er meer groen/zwart uit (oxydatie?)

Valt daar nog wat mee aan te vangen?

Indien niet, zou ik een gsm van ~ € 200,- kopen.
Nu ben ik aan't twijfelen tussen een Nokia 3410 (de 3510 heeft firmware probs) en een Siemens M50. Ze hebben beide ondersteuning voor java en wap, maar de M50 heeft gprs als extra. Momenteel is m'n operator Mobistar (BE) met een betaalkaart, dus zonder gprs.

Welke van deze gsms zou ik dan best kopen? Of zijn er nog andere interessante toestellen die niet te duur zijn?

• Quicksilver
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-03 17:20

Quicksilver

Catch these hands

5210 is ook een leuke keuze... maar die firmware probs van de 3510 is dat nog steeds zo?

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

In de prijsklasse van rond €200 zou je ook kunnen kijken naar de Ericsson R600.
Ik denk dat je oude toestel niet meer te redden is.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm... de 3410 kan Java toepassingen downloaden en de 3510 niet, maar die heeft gprs extra :9~
Konden ze dat bij Nokia niet in één toestel stoppen? Die M50 heeft dat wel.

Pfff... toch moeilijk kiezen: iets met een grote display, veel functies dat niet te duur is en geen prulmerk is.

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-03 11:54

SambalBij

We're all MAD here

Siemens is niet bepaald een prulmerk hoor... Ik heb een tijdje een S35 gehad en dat is een erg mooi, degelijk toestel :)

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Verwijderd

Topicstarter
Zo... na lang zoeken moet ik kiezen uit volgende modellen:

Siemens M50
Siemens S45
Nokia 3410
Nokia 3510
Sony CMD Z7
Ericsson R600

Wat zou jij kiezen? 'k vind ze allemaal tof.

• Tanu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-12-2023
Zou zelf kiezen voor de Sony, de Siemens en de Z7.. Zal wel 't verkeerde forum zijn, maar ik heb nog 'n gloednieuwe lockvrije M50 in doos met garantie liggen...

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:48

WouterG

Dit is geen ondertitel

Hier een zeer tevreden gebruiker vand de S45. Maar je zult toch de specs naast elkaar moeten leggen en kijken welke het meest voldoet aan jouw wensen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de knoop doorgehakt.
Het was kiezen tussen de Siemens M50, de Siemens S45 en de Sony CMD Z7.

'k heb ze allemaal uitgeprobeerd en het werd uiteindelijk de S45.
De Z7 had een coole e-mail feature en 3D menu, maar ligt niet zo lekker in de hand als Siemens. Nu nog batterij opladen :)

Met wat schroefjes moet ik die alcatel opendraaien? 'k heb nog nooit een gsm mobo gezien in 't echt :9

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-03 19:07

job

hoe die telefoon open moet verschilt per merk, maar meestal is hij dicht geklemd.
je moet dan een aantal lipjes ombuigen en dan kan hij open.
als je pech hebt, dan zit de telefoon verder inelkaar met torc schroefjes

Verwijderd

Topicstarter
Het zijn van die piepkleine schroefjes die je met een kruisschroevendraaien kunt losdraaien, maar die voor de bril zouden hen kunnen beschadigen. Het is de juiste maat, maar niet het juiste formaat: "-" ipv "+"
Pagina: 1