Toon posts:

LGE 48x12x48 of Lite-On 48x12x48???

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn oude Lite-on is kaduuk :'( . Moet dus een nieuwe hebben. Aangezien Plextor :r mij te duur is voor dezelfde kwali als Lite-on (ik heb nog geen ervaring met de LGE banders), staat deze dus al niet op mijn verlanglijst. Ik zit ontzettend te twijfelen tussen de volgende branders:

- LGE 48x12x48 (Bulk) ::: € 87,-
- LGE 48x12x48 (Retail) ::: € 118,-
- Lite-On 48x12x48 (Retail) ::: € 88,-

Wie o wie heeft er ervaring met deze 2 branders? En welke moet ik kopen als ik een LGE neem.. de Retail of de Bulk, want er zit nogal prijsverschil tussen.

Greetzz 8)

Verwijderd

Retail zit gewoon in een iets mooier doosje en er zal wat meer software bij zitten.

Bulk is gewoon een brander in een plasitc hoesje met waarschijnljik nix xtra's er bij hoogstens een driver cd-tje.

Maar welke de beste is durf ik je niet te zeggen.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2002 10:08 . Reden: kleine aan vulling :) ]

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-03 22:58

Smarron

The bend

Ik zou zowieso voor Lite-On gaan. Het is een supergoed merk. En zoals aan de prijzen te zien, ook de goedkoopste zelfs (retail vs. bulk).

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Kijk hier gewoon even: FAQ Opslagmedia & I/O Controllers (3-4-2002) (eerste puntje).

Dit is een keuze die je zelf moet maken.. Ik denk niet dat je een echte miskoop kunt doen, maar je moet je even afvragen of je bijv. nog eisen stelt aan kopieerbeveiligingen enzo..

Vaak komen dat soort dingen bij reviews naar boven, dus als je wat reviews leest kun je zelf je keuze wel maken..

succes.

Dit topic is gesloten.