Hoi,
Ik heb een heel script gemaakt als CMS voor een website, en dit script is ondertussen aardig groot aan het worden (allemaal in 1 pagina). Echter, ik ben hem nu aan het verbouwen (snelheid vergroten, uiterlijk verbeteren) en ik krijg nu een fout die ik niet (zomaa) kan oplossen:
Zodra ik dit stuk HTML toevoeg aan een print() opdracht, krijg ik van de server een 500 error (internal server error).
Zelf zie ik hier geen fouten in, maar dat wil niet zeggen dat het 100% is
Ik dacht daarom eerst aan een te groot script bestand, maar als ik het stuk HTML als (php)commentaar toevoeg blijft hij wel werken (Als HTML commentaar krijg ik ook een 500 error).
Als het PHP script teveel geheugen zou gebruiken, krijg je dan niet een nette error? (niet dat ik zo snel zoveel geheugen gebruik) Ik weet het niet meer...
Iemand hier die wat licht heeft om op deze zaak te schijnen?
De site draait bij vuurwerk.nl, hier kan je phpinfo bekijken
Ik heb een heel script gemaakt als CMS voor een website, en dit script is ondertussen aardig groot aan het worden (allemaal in 1 pagina). Echter, ik ben hem nu aan het verbouwen (snelheid vergroten, uiterlijk verbeteren) en ik krijg nu een fout die ik niet (zomaa) kan oplossen:
Zodra ik dit stuk HTML toevoeg aan een print() opdracht, krijg ik van de server een 500 error (internal server error).
code:
Het stuk JavaScript in de <A> is 1 regel!1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
| <TR>
<TD BACKGROUND=\"$am/doorzichtig.gif\" ALIGN=\"left\" WIDTH=\"25%\">
Datum:
</TD>
<TD BACKGROUND=\"$am/doorzichtig.gif\" ALIGN=\"left\" COLSPAN=\"2\">
Van
<INPUT TYPE=\"text\" NAME=\"vanaf\" VALUE=\"dd-mm-yyyy\" SIZE=\"10\">
tot en met
<INPUT TYPE=\"text\" NAME=\"tot\" VALUE=\"$datum\" SIZE=\"10\">
</TD>
<TD BACKGROUND=\"$am/doorzichtig.gif\" ALIGN=\"left\" WIDTH=\"25%\">
<A HREF=\"JavaScript:if
(confirm(
'Weet U zeker dat U deze datumreeks geheel wilt verwijderen?\\n
Dit verwijdert alle gegevens van leveringen die tot en met de\\n
ingegeven datum zijn gemaakt.\\n\\n
Dit kan NIET ongedaan worden!'
))
{document.verminas.removewhat.value='data';
document.verminas.removewhat.submit();
}\"
onMouseOver='setStatus(\"De gegevens uit de genoemde data
geheel uit de database verwijderen\");
return true' onMouseOut='clearStatus()'>
Verwijder
</A>
</TD>
</TR> |
Zelf zie ik hier geen fouten in, maar dat wil niet zeggen dat het 100% is
Ik dacht daarom eerst aan een te groot script bestand, maar als ik het stuk HTML als (php)commentaar toevoeg blijft hij wel werken (Als HTML commentaar krijg ik ook een 500 error).
Als het PHP script teveel geheugen zou gebruiken, krijg je dan niet een nette error? (niet dat ik zo snel zoveel geheugen gebruik) Ik weet het niet meer...
Iemand hier die wat licht heeft om op deze zaak te schijnen?
De site draait bij vuurwerk.nl, hier kan je phpinfo bekijken
If nothing is written below, I was the last to reply...