Chello helpdesk onbereikbaar

Pagina: 1
Acties:

• Caeruleus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-08 20:41
De laatste paar dagen (Zaterdag, Maandag, vandaag (Dinsdag) kan ik de Chello helpdesk niet bereiken.
Iedereen weet dat het doffe ellende is bij UPC maar normaal gesproken krijg ik ze wel aan de lijn na een tijdje wachten, ik heb het zaterdag een aantal maal geprobeerd en gisteravond weer (meerdere malen).
Ten slotte vanochtend nog een keer omdat ik goede ervaringen heb met het bellen om 8:30, maar ook vandaag niks nakkes nada.
Na bijna 10 minuten wordt de verbinding verbroken, dat is op hetzelfde tijdstip dat ze soms mededelen dat de wachtijd langer is dan 15 minuten, maar die mededeling krijg ik nu zelfs niet meer. :(

Enniewees, meer mensen met dit probleem? (Dus: niemand aan de lijn ipv lang wachten).

no animals were harmed during the production of this message

Verwijderd

Tell us something ells we do not know :)

• Caeruleus
Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 09:01:
Tell us something ells we do not know :)
Dit was serieus bedoeld.
Zoals ik al schreef krijg ik ze normaal gesproken wel aan de lijn na een tijd wachten, of als ik het een uur later weer probeer.

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Dit probleem had ik een half jaar geleden ook regelmatig, toen ik nog Chello had. Mijn laatste storingsmeldingen en mij uiteindelijk zwaar getraumatiseerd afmelden heb ik allemaal in het winkeltje gedaan. Survival kit mee, aangezien je daar ook een uur kunt wachten, maar het kost je geen 10 € cent/minuut en ze kunnen je er niet zomaar uitgooien met het excuus dat de rij te lang is (kan wel, maar dan moet die winkel helemaal vol staan en die UPC winkel is niet voor niets zo groot en leeg)

Ik had altijd dezelfde twee problemen als ik de "klantenservice" niet kon bereiken:

1. Ik kreeg de mededeling dat het te druk was en het op een later tijdstip weer moest proberen.

2. Na het invoeren van de postcode werd mijn verbinding verbroken. Dit was altijd het geval tijdens storingen, en 's avonds en in het weekend. Dit was ook alleen het geval als ik mijn eigen postcode in Leeuwarden gaf (89xx). Als ik een postcode van Amsterdam gaf, kwam ik er gewoon doorheen, maar wilden ze me niet helpen omdat ik niet uit hun gebied kwam. En ze geloofden mij niet dat ze verbinding verbroken werd bij het invoeren van mijn eigen postcode.

Bij mij dus niet na 10 minuten, maar direct al. Topic starter, mijn advies is: Stap over na ADSL als dat op jouw adres mogelijk is.

• Caeruleus
Ik wordt hier echt niet goed van, de boel is net aangesloten.
Monteur 1 kreeg het niet voor elkaar, hij kreeg geen ip adres van Chello (geen verbinding maar er was geen storing bekend).
Monteur 2 (3 dagen later) kreeg het in 1x voor elkaar maar vertelde mij dat de/het powerlevel(?) behoorlijk laag was.

En jawel.... de volgende dag deed hij het niet meer, vorige week donderdag gebeld en doorgegeven dat de monteur had gezegd dat het powerlevel vrij laag was.
Volgens de helpdeskdude zou dat heel goed de oorzaak van mijn probleem kunnen zijn en het kon op afstand worden bijgesteld.
Volgende ochtend 11:00 uur werkte het weer.............. tot 18:00 uur :(

Sindsdien heb ik ze niet kunnen bereiken.

Ik las btw. in de algemene voorwaarden dat als je verbinding er langer dan 24 uur aaneengesloten uit ligt dat je voor elke dag 2 dagen geld terug krijgt. Hoe wordt dat gerekend en hoe moet ik dat aantonen? Ik kan nog behoorlijk rijk worden op deze manier >:)

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Caeruleus schreef op 27 augustus 2002 @ 10:25:

Ik las btw. in de algemene voorwaarden dat als je verbinding er langer dan 24 uur aaneengesloten uit ligt dat je voor elke dag 2 dagen geld terug krijgt. Hoe wordt dat gerekend en hoe moet ik dat aantonen? Ik kan nog behoorlijk rijk worden op deze manier >:)
Je wordt daar totaal niet rijk van.

Zo'n abo kost ik als ik me niet vergis € 47,50 per maand.
Da's per dag (ik reken 30 dagen) € 1,58. Je krijgt dan € 3,17 terug.

Stel je ligt er 5 dagen uit. Dan krijg je € 15,83 terug. Dat compenseert totaal niet de hinder die je hebt. Voor 5 dagen er af liggen € 15,83 terug krijgen terwijl je ook nog die € 47,50 moet betalen dat is natuurlijk een compensatie van niks.
Die € 15,83 ben je al dubbel kwijt door het inbellen in de tijd dat je er af lag.

Pas als ze beginnen met het teruggeven van 10 Euro per dag dat je er af ligt, begint het ergens op te lijken, en is het een prikkel om meer hun best te doen.

• Caeruleus
yeah.... 40 minuten in de wacht, mannetje dat ik toen aan de lijn kreeg klonk alsof het erg druk was (duh)...
Storingsmelding staat nog steeds open... .zucht...

gooi deze maar op slot, blijkbaar leeft de helpdesk nog wel

Pagina: 1