Verwijderd
Verwijderd
En Team Fortress Classic blijft altijd leuk om te doen
mar verder ga ik gewoon voor HL dm, wat eigenlijk de heflt van de spelers mog mooit gespeeld heeft
ik vin het maar vreemd.
jep
Ik heb het ook nog nooit gespeeldOp woensdag 19 juni 2002 10:33 schreef GIAS het volgende:
cker, day of defeat ism ook heel erg mooi.
mar verder ga ik gewoon voor HL dm, wat eigenlijk de heflt van de spelers mog mooit gespeeld heeftwaarom eigenlijk niet?
ik vin het maar vreemd.
Lijkt me een beetje Q2 achtig, en daar benk nu echt wel op uitgespeeld
Frontline Force --> 2 groepen, attackers & defenders, points capturen
Fire Arms --> soort van leger mod
bovenstaande speel ik wel eens als ik geen zin meer heb in CS
we hebben zelf ook een DOD server, maar die is down voorlopig
Hij vroeg om _betere_ mods dan CSOp woensdag 19 juni 2002 11:01 schreef Un4GiveN het volgende:
Jullie vergeten Action Halflife.
Verwijderd
Verwijderd
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
FLF en DOD zijn goede alternatieven voor CS met genoeg online spelers en relatief weinig cheaters. FLF is meer actie en teamplay gericht, DOD vindt ik een tikje TE realistisch (dwz ik wordt altijd meteen neergehaald
Verwijderd
The devil is in the details.
Verwijderd
heb de alpha beta 1 getest en dat was best leuk, gameplay vond ik alleen minder maar tot me schrik was die gelijk aan CS 1.4
Verwijderd
grapjas.Op woensdag 19 juni 2002 15:15 schreef Imperial.March het volgende:
Must-checks
Day of Defeat
FireArms
enne.......deze 2 zijn allebei 10x beter als CS
maar owkee, day of defeat is wel stoer jah.
de alpha beta?Op woensdag 19 juni 2002 15:13 schreef -StraracZ het volgende:
action half-life!
heb de alpha beta 1 getest en dat was best leuk, gameplay vond ik alleen minder maar tot me schrik was die gelijk aan CS 1.4
een game is alpha, beta OF final
niet beide
Verwijderd
Naast CS, vind ik DoD denk ik het leukst. Ik kan er helemaal niks van, maar ik vind het altijd leuk om te spelen
Verwijderd
Misschien ga ik firearms ook eens proberen maar denk van niet
Dat is deathmatch op een andere manier benaderd.
Erg verslavend.
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
Verwijderd
BAN!Op woensdag 19 juni 2002 15:15 schreef Imperial.March het volgende:
Must-checks
Day of Defeat
FireArms
enne.......deze 2 zijn allebei 10x beter als CS
Maar er zijn wel mods die gewoon hilarisch zijn en leuk om even te doen. Op een LANparty is Actio Half-Life altijd weer dikke pret. Kan ik zeker aanraden (vooral de 'action' move: een soort van snoekduik, of zijwaarts zoals Max Payne). Erg cool.
Op mijn volgende LAn ga ik eens in de groep gooien of we niet een keer Sven Coop kunnen testen, lijkt me best leuk.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
SvenCOop en HLDM roelen idd. Gewoon op een LAN voor de leutOp woensdag 19 juni 2002 10:33 schreef GIAS het volgende:
cker, day of defeat ism ook heel erg mooi.
mar verder ga ik gewoon voor HL dm, wat eigenlijk de heflt van de spelers mog mooit gespeeld heeftwaarom eigenlijk niet?
ik vin het maar vreemd.
ik snap trouwens niet wat iedereen zo leuk aan firearms vind...
ach ach, hij moet zich er ook weer mee bemoeien hoor! laat die n00b tochOp woensdag 19 juni 2002 17:10 schreef CU2morO het volgende:
[..]
de alpha beta?*proest*
een game is alpha, beta OF final
niet beide