Toon posts:

Adapter voor Advance 3100C laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
HELP !! Ik heb een laptopje op de kop getikt maar de adapter is zoek |:(
Weet iemand misschien de specs van deze adapter ?
De leverancier wil me alleen een nieuwe adapter verkopen voor 100 € !!!
Ik wil gewoon een standaard adaptertje kopen.

Verwijderd

Topicstarter
schop >:)

Verwijderd

Topicstarter
niemand ?

Verwijderd

Zoek op www.clevo.com.tw

Ik heb pas een klant geholpen met zo'n notebook (Advance 3100C) Daar moest windows 98 op komen. Na een hoop gezoek op internet had ik bovenstaande site gevonden, voor de drivers etc.. Clevo is dus de manufacturer van de notebooks en advance pleurt er een stikkertje op. Misschien dat je hier een standaard adaptertje kan bestellen. :)

Good luck

Verwijderd

hoeveel voltage heeft dat ding nodig en amp, ga je naar de electro shop en haal je daar zoeen adapter -> pas wel op dat je niet minder amp hebt mee mag wel!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 16:17:
hoeveel voltage heeft dat ding nodig en amp, ga je naar de electro shop en haal je daar zoeen adapter -> pas wel op dat je niet minder amp hebt mee mag wel!
Die waardes moest ik juist weten want het is nergens te vinden :)

• tomvleeuwen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-08-2024

tomvleeuwen

Whiee!

probeer je toch wat? Meetsal rond de 13 Volt, soms 14 of 15.
Als je een instelbare voeding hebt, kun je hem instellen op 10 volt of zo en dan net zolang de spanning opvoeren tot je batterij-lampje gaat branden. De laptops kunnen er wel tegen als ze te weinig krijgen. Meestal zijn ze op polariteit beveiligd, maar ik weet niet zeker of je hier ook vanuit kunt gaan.
TIP: De laadspanning is altijd hoger dan de batterijspanning, en op de batterij staat bijna altijd de spanning

Online LED calculator

Pagina: 1