Irritatie betreffende waarschuwing M@FI@

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:06
Woensdag 21 augustus jongsleden heb ik van M@FI@ een officiële waarschuwing ontvangen, naar aanleiding van dit topic: [rml][ 8210]hoe rubertje vervangen[/rml]. Deze waarschuwing vind ik overigens totaal terecht. Toch wil ik graag een kanttekening zetten bij het optreden van M@FI@.

Ik citeer een deel van zijn mail: "Je plaatst hier een reply die totaal overbodig is". Mijn reply was inderdaad totaal overbodig, maar wat schetst mijn verbazing M@FI@ plaatst het volgende: "Euuuhh ja ga hier je mail maar voor checken, hier zijn we niet van gediend."

Welke meerwaarde heeft de reply van M@FI@ ten aanzien van mijn reply?! Zonder zijn reply ontvang ik zijn waarschuwing ook in mijn mailbox. Daarbij zorgt een dergelijk reply alleen maar voor meer "chaos" in het topic. Ik kan niks anders concluderen dan dat het hier gaat om machtsvertoon. Graag wil ik nog opmerken dat niet alleen M@FI@ zich schuldig maakt aan het "overtreden" van de eigen regels. Ik heb meerdere moderators hetzelfde zien doen.

Graag wil ik mee helpen aan een goede sfeer op GOT. Ik ben mij ervan bewust dat een reply zoals die van mij (in het hier aan de kaakgestelde topic) daar niet bepaald aan bijdraagd. Dat was een incident en zal in de toekomst ook niet meer gebeuren.

Moderators wees zo intelligent, draag zelf niet bij aan het verzieken van een topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Ik vind JUIST dat andere gebruikers moeten weten wanneer de limiet is berijkt. En dat doe je door aan te geven wanneer je een waarschuwing geeft.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat ik beginnen met voorop te stellen, dat moderators topics sturen en niet verzieken. ;)

Zou er niet sprake zijn van een signaal t.o.v. de medeforummers als een dergelijke mededeling in het openbaar gedaan wordt (zonder verder op de details in te gaan op dat moment)?
Als men niet ziet dat er tegen opgetreden wordt, dan denkt men dat er niks aan gedaan wordt en dat men het zelf ook wel kan maken de volgende keer.

Ik ben in ieder geval blij dat je inziet, dat je reply niet gewenst was in het betreffende topic. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Ik kan natuurlijk niet voor M@FI@ spreken, maar - hoezeer een reply als moderator offtopic kan zijn - het kan erg goed zijn dat er zichtbaar opgetreden wordt. Dat ook anderen kunnen zien 'hee... er wordt wel opgelet', dan bedenken ze zich veel eerder bij het plaatsen van onzin dan dat alleen de "dader" in kwestie een emailtje ontvangt; zulks is nu eenmaal niet openbaar.

edit: GMTA

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
Ik moet jullie inderdaad gelijk geven, het heeft natuurlijk ook een waarschuwend effect. Ik heb het fout bekeken, mijn excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RutgerFR schreef op 27 augustus 2002 @ 03:05:
Ik moet jullie inderdaad gelijk geven. Ik heb het fout bekeken, mijn excuses.

No problem :)

Zolang dergelijke dingen op een nette manier gebracht worden, dan is er niks aan de hand. Hier hoef je dan w.m.b. ook echt niet je excuses voor aan te bieden hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond de reply van RutgerFR eerlijk gezegd best wel humor.. (het was gewoon een inkoppertje). Een OW vind ik persoonlijk nogal overtrokken......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-10 20:28
Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 05:54:
Ik vond de reply van RutgerFR eerlijk gezegd best wel humor.. (het was gewoon een inkoppertje). Een OW vind ik persoonlijk nogal overtrokken......
* Steven agrees

Als hij hier echt een (N)OW voor krijgt vind ik (wtf :p) dat te zwaar. Een mod had hem ook kunnen editten en iets neer kunnen zetten van "liever niet".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 05:54:
Dat zou opzich niet erg zijn als dat af en toe gebeurt. Maar GoT is een forum met een enorme aantal users. Als iedereen af en toe zo'n grapje maakt wordt GoT langzamerhand een soort HK2, want zoiets gaat natuurlijk altijd weer verder (users die de grens weer niet weten etc. :z)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben net terug en zie dit topic nu pas. Het feit dat ik in het topic een reply plaats dat jij je mailbox mag checken is ten eerste een oproep aan jou, en ten tweede een reply om te laten zien dat we dit soort gedrag gewoon niet willen zien.
Jouw reply kan alleen nog maar meer onzinreplies veroorzaken vandaar mijn sturende opmerking als waarschuwing voor anderen zoiets niet te doen.
Overigens heb ik je de OW gegeven omdat ik vaker van dit soort replies van je ben tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik neem aan dat jullie bedoelen: "los van de policy waarin staat dat geslachtsdelen niet op het forum te zien mogen zijn" :P Want op zich als we echt op de letter gaan kijken dan is alleen dat al een officiële waarschuwing waard ;)

De geslachtsdelen even buiten beschouwing gelaten dan maar, serieus: we hebben in I&T een tijd lang te maken gehad met Kwalitatief Utermate Teleurstellende reacties, dat rees op een gegeven moment de pan uit, en heeft uiteindelijk tot deze stickey geleid: **LEES DIT** Streng beleid m.b.t. replies

Die policy is ondertussen vast onderdeel van de FAQ geworden, en als je het zuiver bekijkt valt de reactie van RutgerFR (hoe geestig ook ;)) daar ook onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
Laat duidelijk zijn ik dit topic niet heb geopend om kritiek te uitte op de officiële waarschuwing die ik heb ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Okee :)

En de vraag die je stelde is ondertussen ook beantwoord, dus dan kan hier een slotje op :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.