Toon posts:

haal ik te veel bytes binnen met mijn internet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al twee dagen een nieuwe netwerkkaart van 3com.
Met mijn vorige compaq netwerkkaart ontving ik binnen een kwartier
ongeveer 15.000 bytes en nu met mijn 3com netwerkkaart ontvang ik
met het zelfde internetgebruik 15.000.000 bytes.(gekeken bij status van lan-verbinding (winXP)). Is dat veel of ligt het aan de netwerkkaart.

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Ben je ermee aangesloten op internet? Zoja, misschien download je wel dingen, of worden er dingen van jou gedownload.

Hier komt iets hips te staan

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-08 22:00

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik gok dat je vorige verbinding de aantallen in kilobytes aangaf en de nieuwe in bytes :) Het scheelt me net iets te mooi een factor 1000.

Een netwerkkaart haalt niet opeens meer data op 'spontaan'.

Verwijderd

1 mb per minuut is wel veel. Daarvoor heb je toch zeker wel dataverkeer open staan of een camera aan het internet hangen

• Quicksilver
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 16:58

Quicksilver

Catch these hands

spyware misschien?

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Ik denk dat icestorm het wel es bij het rechte eind kan hebben, ik zou ff kijken of die nieuwe het in bytes of kilobytes uit drukt

Hier komt iets hips te staan

Verwijderd

Topicstarter
Misschien heeft icestrom wel gelijk dat mijn vorige verbinding werd weergegeven in Kbytes en de verbinding nu in Bytes

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

IceStorm heeft uiteraard gelijk wat die factor 1024 betreft. Maar 1 MB per minuut is vrij veel als je niets doet. Dus, maak je op zulke momenten actief gebruik van i'net? Als je dat doet is 1MB/minuut vrij normaal. Als je je PC gewoon laat staan, is 1MB/minuut erg veel. Heb je services als KaZaA aan staan? Wat zegt Ad-Aware na een scan? Is je PC verbonden met een LAN met ranzige broadcast-protocollen? Draai je een server, ongeacht wat voor soort (FTP, HTTP, Windoze Shares, etc.)? Wat krijg je voor output als je 'netstat' in je console intikt?

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• getty
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-04 13:22
Was het eerst niet het aantal pakketjes en nu het aantal bytes.

A computer is almost human - except that it does not blame its mistakes on another computer.

Pagina: 1