Ik wil toch ook wel eens aan waterkoeling beginnen, mede om van het geluid (voor een groot gedeelte) af te zijn, en om een beetje te overclocken. Maar nu heb ik toch nog mijn twijfels over waterkoeling....
Allereerst even zoals ik mijn opstelling in gedachten heb:
• Waterblok: Van Imotep Maze3-look-alike voor €45

• Waterpomp: Eheim 1048 voor €51

• Reservoir: Van plexiglas voor de eheim 1048 voor €35

• Slang: Siliconen slang (bij de gamma?) voor €5 (oid?)
• Radiator: Koperen van de sloop voor +/- €15
De slangen worden 10mm binnendiameter
Nu mijn vragen:
1.Wat is nou de meest betrouwbare pomp die je kan kopen (en ook nog redelijk betaalbaar en niet te groot)? Want een stilstaande pomp wil ik niet (niemand
)
2.Dat waterreservoir vind ik wel mooi, maar wel erg duur. Misschien dat jullie iets goedkopers weten, maar wat toch nog netjes is. Let wel dat ik geen groot reservoir wil, omdat mijn Chieftec al zwaar genoeg is, en ik ook af en toe naar lanparty's ga.
Opmerkingen of tips zijn ook welkom
Allereerst even zoals ik mijn opstelling in gedachten heb:
• Waterblok: Van Imotep Maze3-look-alike voor €45
• Waterpomp: Eheim 1048 voor €51
• Reservoir: Van plexiglas voor de eheim 1048 voor €35
• Slang: Siliconen slang (bij de gamma?) voor €5 (oid?)
• Radiator: Koperen van de sloop voor +/- €15
De slangen worden 10mm binnendiameter
Nu mijn vragen:
1.Wat is nou de meest betrouwbare pomp die je kan kopen (en ook nog redelijk betaalbaar en niet te groot)? Want een stilstaande pomp wil ik niet (niemand
2.Dat waterreservoir vind ik wel mooi, maar wel erg duur. Misschien dat jullie iets goedkopers weten, maar wat toch nog netjes is. Let wel dat ik geen groot reservoir wil, omdat mijn Chieftec al zwaar genoeg is, en ik ook af en toe naar lanparty's ga.
Opmerkingen of tips zijn ook welkom
[ Voor 0% gewijzigd door BlizzarD op 27-08-2002 00:36 . Reden: wat vergeten ]