Toon posts:

DVD set bij blokker

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben waarschijnlijk een van de laatste mensen die nog geen dvd speler heeft... niet in me pc en ook niet los :| Nu zag ik de reclame van de blokker ... een dvd speler en dolby setje ?? met speakers en subwoofer voor 250 euro.... Nu vroeg ik me af , omdat er weinig verdere informatie bijstaat is dit wat of kan ik beter wachten en dan wat meer geld uitgeven voor een goede dvd speler ???

http://www.blokker.nl/sho...tie=*%20ONZE%20FOLDER%20*

Verwijderd

url :?

pic :?

specs :?

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:14

Sport_Life

Solvitur ambulando

Weinig info idd, maar ik zou ff wachten tot de dvd recorders wat goedkoper zijn en dan zie kopen :)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1

Verwijderd

Bij de specs staat 150W PMPO vermogen, ik hoop voor ze dat dit een typefoutje is.
Een yoko-toko setje van 10 euro is al 180W PMPO

• Squall-sX
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-02 09:50
pmpo wil niks zetten, das alleen uwe piek. Da kunnen de boxkskes voor een paar seconden aan. Voor de rest kun je misschien beter zelf effe naar de blokker gaan, zien wat voor aansluitingen er nog op de versterker/decoder zitten. Als je er nog andere apparaten op kunt hangen zal dit meestal toch zijn 250 euro waard zijn. En je kunt ook altijd vragen of ze de echte W-output van de boxen kennen.

Verwijderd

ga naar een beurs, koop daar een stand alone dvd spelertje en koop er een Creative DTT3500 bij, prima setje en Dolby Digital. je bent iets meer kwijt maar je hebt wat.

• Semetrix
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:42
ehmm dus Provision 5.1 regiovrije DVD-speler + Provision DVD Home Cinema Hi-Fi-System = 250 euro... ik zou er niet veel van verwachten. En als het je alleen om de DVD gaat kun je voor die prijs een A-merk kopen.

Verwijderd

tja goedkoop is het wel, vraag of je even mag luisteren.

Hier de specs van de site:

Complete thuisbioscoop

Provision 5.1 regiovrije DVD-speler.
- Speelt dvd, audio-cd, cd-rom, cd-rw en mp3.
- On screen-display.
- Overzichtelijke afstandsbediening.
- DTS (digital out).
- Dolby digital 5.1 decoder.
- Scart-aansluiting.
- Snelzoeken (voor- en achteruit) in meerdere snelheden.
- Coaxiale digitale audio-uitgang.

Provision DVD Home Cinema Hi-Fi-System
Thuisbioscoop en concertzaal in één complete set:
- Versterker met dolby surround sound met 150 watt PMPO muziekvermogen.
- Active subwoofer aangestuurd door AC-3 decoder.
- Met 5 compacte designluidsprekers.

van € 348,- NU € 248,-

Verwijderd

Ik zie dat dat setje maar 150 Watt PMPO heeft voor 6 speakers.
M'n ouders hebben een speakersset van 1000 Watt PMPO aan hun pc hangen en dat gaat maar net, dan kan ik me wel ongeveer voorstellen wat voor geluis die set heeft.

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-02 18:27

n00bs

Het is weer Zomer!

http://www.completer.nl/audio_video/DVD_Aanbieding.html

Afbeeldingslocatie: http://www.completer.nl/audio_video/media/totaal.jpg

Cyberhome DVD incl. 10 TOP-Films
Euro 279,00

De Combinatie bestaat uit:

Cyberhome AD-L 528 DVD speler:
- Regio vrij
- MP3 / Playlist
- RGB output
- AC3 / DTS
- 1 jaar garantie
- Gratis NL Helpdesk
- Gratis NL Servicelab
- NL. Handleiding
- Best verkochte speler van 2001

10 TOP-Films:
- The Cell
- The English Patient
- Family Man
- Seven Years in Tibet
- Talented MR.Ripley
- End of Days
- Final Destination
- Good Will Hunting
- Frequency
- Reindeer Games

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 01:18:
Ik zie dat dat setje maar 150 Watt PMPO heeft voor 6 speakers.
M'n ouders hebben een speakersset van 1000 Watt PMPO aan hun pc hangen en dat gaat maar net, dan kan ik me wel ongeveer voorstellen wat voor geluis die set heeft.
Dat bedoelde ik dus met m'n vorige post

• Goldme
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-02 15:05
Ben gisteren geweest daarvoor in de veronderstelling dat je de DVD apart kon kopen(stond voor 99 euro). Bleek dus niet zo te zijn. Ik heb geen zin om een complete set te kopen dus heb ik het maar laten liggen(heb al een sub met 4 speakers in de kamer liggen).

Dus toen ben ik naar MM geweest en daar zag ik een aanbieding van de vestel 2216(119Euro). Thuisgekomen bleek dit echt een prachtig ding te zijn:

-INGEBOUWDE 5.1 DECODER, dus gelijk aan te sluiten op mijn boxenset en ik heb iets wat op dolby lijkt voor 60Euro(zoveel kostte dat labtec set)
-MP3 support met ID-3 ondersteuning
-hij kan CD-rw aan

Heerlijk ding voor die prijs. Ik raad het iedereen van harte aan, ren dan direct naar funprice(of ander goedkoop computerwinkel) en haal zo'n surround setje en een paar verlooppluggen(2 tulpen aan 1 kant en 1 vrouwtjes kant van dat soort die bij koptelefoons gebruikt wordt aan de andere) en je hebt een prachtig systeempje voor nog geen 200Euro.
Pagina: 1