Verwijderd

Topicstarter
Is dat wat die IRIVER Sportsbag?

Hier te koop:
http://www.mp3cdspeler.nl/winkel/?produkt&id=182

Erg leuk zo'n tas, maar ik zit dan wel eens te denken, dan kan iedereen zien dat ik een dure mp3 speler heb, er vanuit gaande dat mensen dat merk kennen.

En dat dan best de kans bestaat, loop je even op een stil plekje door de stad, krijg je ineens een 'stick-em-up"

Of je even je hard bijeengespaarde dure mp3 cd speler wil afgeven aan meneer de overvaller....

Is dat niet link zo'n tas met giga groot IRIVER op de tas?

Ik vind hem wel onwijs mooi..

En is het zo'n schuin over je borst tas?

De band schuin over je borst, de sack op je rug?

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Linkje werkt niet helemaal...

Als je zulke gedachten al krijgt bij het gebruiken van die tas, dan zeg ik neem een andere tas die je ook mooi vind en waar je wat meer op je gemak voelt.
Paranoide worden door een tas. Da's nie nodig he.. ;)

Specs

Verwijderd

Topicstarter
Nee, niet echt paranoide, meer voorzichtig zijn.

Er lopen hier wel eens van die donker getinte heren rond, die de gekste dingen uithalen zo s'avonds hier in de stad.

(en is niet discriminerend bedoeld, sommige donker getinte heren zijn gewoon zo)

• mr_fragle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-02 15:05

mr_fragle

Don't forget the guide

Jonge jonge jonge, wat ben jij simpel zeg. Sorry dat ik het zeg. Ik woon in een grote stad, en eerlijk gezegd heb ik meer last van de blanke zwervers hier, dan de getinte heren.

Echt zielig dat je het uberhaubt noemt, en nog overbodig ook. Je voelt je gewoon niet veilig met een duur merk op een zichtbare plek. Conclusie: Niet doen. PUNT.

Persoon vind ik het overdreven. Ga je nu ook een 15 jaar oude auto rijden :?
Nooit meer nikes/puma/whatever dragen :?

Altijd in een regenjas lopen ipv je mooie winterjas :?

edit:

Kom net terug van vakantie. Maar: Kloontje :?
Lees eerst ff de faq enzo door aub.
Verder: welkom around

And now the most interresting part of deze grot

Verwijderd

Topicstarter
mr_fragle schreef op 27 augustus 2002 @ 00:31:
Jonge jonge jonge, wat ben jij simpel zeg. Sorry dat ik het zeg. Ik woon in een grote stad, en eerlijk gezegd heb ik meer last van de blanke zwervers hier, dan de getinte heren.

Echt zielig dat je het uberhaubt noemt, en nog overbodig ook. Je voelt je gewoon niet veilig met een duur merk op een zichtbare plek. Conclusie: Niet doen. PUNT.

Persoon vind ik het overdreven. Ga je nu ook een 15 jaar oude auto rijden :?
Nooit meer nikes/puma/whatever dragen :?

Altijd in een regenjas lopen ipv je mooie winterjas :?

edit:

Kom net terug van vakantie. Maar: Kloontje :?
Lees eerst ff de faq enzo door aub.
Verder: welkom around
Excuses voor de onnodige opmerkingen.

Ik lees misschien teveel de "slechte" kranten-berichten uit de lokale media..

Je leest natruurlijk alleen maar de rottige dingen, en dan is het net alsof alles gevaarlijk is om mee rond te lopen.

Ik moet niet zo paranoia zijn denk ik.

• mr_fragle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-02 15:05

mr_fragle

Don't forget the guide

Dat lijkt me een heel goed id. In dat geval: gewoon kopen, en van genieten. Wordt je onverhoops toch bedreigt, gewoon afgeven die zooi (tenzij je ze kan pakken) en politie en verzekering het werk laten doen. Is alleen maar wat geld, meer niet.

Bovendien: de gem. nederlander kent Iriver al niet. Laat staan een gang criminelen die met zijn allen 10 IQ delen :)

And now the most interresting part of deze grot

Verwijderd

Topicstarter
mr_fragle schreef op 27 augustus 2002 @ 00:45:
Dat lijkt me een heel goed id. In dat geval: gewoon kopen, en van genieten. Wordt je onverhoops toch bedreigt, gewoon afgeven die zooi (tenzij je ze kan pakken) en politie en verzekering het werk laten doen. Is alleen maar wat geld, meer niet.

Bovendien: de gem. nederlander kent Iriver al niet. Laat staan een gang criminelen die met zijn allen 10 IQ delen :)
Je hebt wel gelijk.

Ik heb hem net online besteld.

Samen met nog wat spulletjes.

De verzekering is er goed voor, die betaalt wel weer als je het kwijt raakt.

(maar heeft iemand ervaring met die tas? REVIEW?? )

Ach ik zie het wel zelf anders...

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-02 12:18

miekol

erm

Heb je digicam? Zo ja >> FF Wat fotos van de tas hier plaatsen :D Ziet er idd best mooi uit :)

Verwijderd

Topicstarter
miekol schreef op 27 augustus 2002 @ 00:56:
Heb je digicam? Zo ja >> FF Wat fotos van de tas hier plaatsen :D Ziet er idd best mooi uit :)
Helaas geen digicam hier bij mij thuis.

Ik kan wel een paar shots maken bij iemand die ik ken die een digi camera heeft.

Dan post ik wel wat foto's

Denk dat ik de spullen (dus ook de tas) a.s woensdag heb, anders donderdag als ik er woensdag niet ben voor de postbode, ik heb woensdag een afspraak ergens.

Dus ik loop wellicht de postbode mis, moet ik het donderdag afhalen op postkantoor

Verwijderd

Topicstarter
Hier een link naar de donker gekleurde versie, ik kon even niet de zilver gekleurde vinden die mp3cdspeler verkoopt, en die ik besteld heb.

Afbeeldingslocatie: http://hardware.dmusic.com/reviews/slimx/iriverbag.jpg

**EDIT**

Hier de zilver gekleurde versie:

Afbeeldingslocatie: http://www.iriverhk.com/English/image/Accessories/big/500-BackBag(White).jpg
Pagina: 1