Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Mijnes zijn nog wel APC wit
Zit er wel een laklaag op???
Met al die LAN's blijft dit niet mooi.
Verwijderd
jepz er zit een laag blanke lak over heen.. dit ook omdat het anders afgaf...Gman schreef op 26 augustus 2002 @ 23:20:
Netjes hoor!
Mijnes zijn nog wel APC wit
Zit er wel een laklaag op???
Met al die LAN's blijft dit niet mooi.
kleur verschil zie ik idd ook pas netVerwijderd schreef op 26 augustus 2002 @ 23:21:
beetje kleurverschil...
verder vraag ik me af of het wel nut heeft maar goed leuk gedaan
Verwijderd
ik heb er hier eentje staan die standaart al zwart is en aangezien zwart imho de mooiste kleur is valt daar weinig meer aan te modden
zou het 'eik zin hebben er wat fans in te proppen ? kheb hier nog 3 * delta 60 mp over
maar wat is een UPS ?
AMD 7800X3D - DDR5 64GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11
Verwijderd
UPS is beveileging tegen stroomuitval, je computer draait dan nog even zodat je je spullen nog ff op kan slaan oid. Ook is het een beveileging tegen spannings pieken.LaMaGRa schreef op 27 augustus 2002 @ 05:33:
ziet er wel geinig uit..
maar wat is een UPS ?en waar dient het voor ( hehe srry voor deze n00b vraag maar ik weet het ech niet
)
De mijne is ook grijs:) hij staat in een bak waar mijn computer weer op staat (bak = zelfgemaakt uit geperst hout)
Maar ziet er weer netjes uit hoor!
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Heb je hem van binnen ook opgevoerd¿
Mijn UPS blijft op lanparties lekker thuis behalve op outdoor of erg lange lans dan
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
neej alleen ander kleurtje..-=!ME!=- schreef op 27 augustus 2002 @ 18:13:
Hehe UPS modding
Heb je hem van binnen ook opgevoerd¿![]()
Mijn UPS blijft op lanparties lekker thuis behalve op outdoor of erg lange lans dan] Ding is me veeel te zwaar om mee te nemen [32 Kilo, zwaarder dan me 19"iiyama]
Verwijderd
Is dha nie Uninterupted Power SupplieLaMaGRa schreef op 27 augustus 2002 @ 05:33:
ziet er wel geinig uit..
maar wat is een UPS ?en waar dient het voor ( hehe srry voor deze n00b vraag maar ik weet het ech niet
)
aha ik zie het net hierboven staan
Verwijderd
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
mare het is denk ik ongeveer het zelfde als die tim heb is die ook 170 nog wa W ??
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
APC is een UPS fakrikantThe_Greater schreef op 27 augustus 2002 @ 20:09:
Het is weer wat anders he. Het ziet er goed uit. Maar wie kan me ff uitleggen wat het verschil is tussen APC en een UPS? Ik heb al wel een idee.
APC is merknaam en het apparaat is een UPSThe_Greater schreef op 27 augustus 2002 @ 20:09:
Het is weer wat anders he. Het ziet er goed uit. Maar wie kan me ff uitleggen wat het verschil is tussen APC en een UPS? Ik heb al wel een idee.
ThanxReseTTim schreef op 27 augustus 2002 @ 20:18:
APC is merknaam en het apparaat is een UPS
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
SilentSniper schreef op 27 augustus 2002 @ 18:59:
aha ik zie het net hierboven staansry... maarja ... goed
ik heb dezelfde
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....