Toon posts:

[voodoo2] stekker kwijt :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net een oude pc gekregen,

(blijkt nog best een goed bakkie te zijn maar,)
maar nou is het zo dat er een voodoo2 kaart in zit,

alleen heb ik die verbindingsstekker tussen de voodoo-kaart en de videokaart er niet bij gekregen :(

weet iemand waar ik zoon kabeltje kan kopen,
of dat ik zelf een na kan maken?

kheb nog wel een bult oude monitors liggen waar ik kabels vanaf kan rippen, maar de vrouwtjes kant van die kabel waar haal ik die vandaan?

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06:41
is volgensmij niets anders dan een korte vga verlengsnoer wat ze ook voor laptops gebruiken. Weet alleen niet hoeveel de lengte uitmaakt op de prestaties. Kan me voor stellen dat die kabel kort moet zijn uit latency overwegingen. maar als een lange ook werkt kan je dat gewoon bij de pc boer halen als vga extension kit.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-08 10:13
het kabeltje is iig male|female
het komt er dus op neer dat het een verlengsnoer is ja

Verwijderd

/edit
woops, verkeerd gelezen
/edit

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Terror schreef op 26 augustus 2002 @ 22:51:
is volgensmij niets anders dan een korte vga verlengsnoer wat ze ook voor laptops gebruiken. Weet alleen niet hoeveel de lengte uitmaakt op de prestaties. Kan me voor stellen dat die kabel kort moet zijn uit latency overwegingen. maar als een lange ook werkt kan je dat gewoon bij de pc boer halen als vga extension kit.
Qua prestaties nix, maar je zal een soort 'schaduw' effect krijgen als je lange kabels gebruikt :)

C:\>_

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Vinnie schreef op 27 augustus 2002 @ 01:08:
[...]

Qua prestaties nix, maar je zal een soort 'schaduw' effect krijgen als je lange kabels gebruikt :)
kun je beter zorgen voor een goede afgeschermde kabel. Dat scheelt ook nog best veel in de kwaliteit.
Pagina: 1