Afgelopen vrijdag heb ik een mail van iemand ontvangen die ik vandaag pas heb gelezen. In die mail wordt beweerd dat ik een-of-ander virus op mijn website heb zitten (kan ff niet vinden welk virus). Ik geloofde daar uiteraard niets van, omdat ik een simpel forward-domeintje bij NameZero heb en wilde het testen. Echter: ik kan mijn domein niet bereiken. Iemand anders zijn domein dat ook bij NameZero is geregistreerd kan ik ook niet meer bereiken (toeval?). Als ik naar mijn 'echte' homepage ga (de page waar ik naartoe link) dan krijg ik die keurig in beeld, zonder dat NAV gaat mekkeren over een virus.
De vraag: is het iemand opgevallen dat er de afgelopen dagen een virus 'heerst' op NameZero-domeintjes?
Update: mijn domein doet het weer, maar ik kan geen virus vinden. Mijn vraag hierboven blijft dus staan.
De vraag: is het iemand opgevallen dat er de afgelopen dagen een virus 'heerst' op NameZero-domeintjes?
Update: mijn domein doet het weer, maar ik kan geen virus vinden. Mijn vraag hierboven blijft dus staan.
[ Voor 0% gewijzigd door pven op 26-08-2002 21:32 . Reden: Te lang gedaan over intikken bericht ]
|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||