Virus bij NameZero ?!?

Pagina: 1
Acties:

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Afgelopen vrijdag heb ik een mail van iemand ontvangen die ik vandaag pas heb gelezen. In die mail wordt beweerd dat ik een-of-ander virus op mijn website heb zitten (kan ff niet vinden welk virus). Ik geloofde daar uiteraard niets van, omdat ik een simpel forward-domeintje bij NameZero heb en wilde het testen. Echter: ik kan mijn domein niet bereiken. Iemand anders zijn domein dat ook bij NameZero is geregistreerd kan ik ook niet meer bereiken (toeval?). Als ik naar mijn 'echte' homepage ga (de page waar ik naartoe link) dan krijg ik die keurig in beeld, zonder dat NAV gaat mekkeren over een virus.

De vraag: is het iemand opgevallen dat er de afgelopen dagen een virus 'heerst' op NameZero-domeintjes?

Update: mijn domein doet het weer, maar ik kan geen virus vinden. Mijn vraag hierboven blijft dus staan.

[ Voor 0% gewijzigd door pven op 26-08-2002 21:32 . Reden: Te lang gedaan over intikken bericht ]

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

virus op een domein naam :?

• pven
  • Niet online
Ik vond het ook een vage mail, maar die persoon is over het algemeen zeer betrouwbaar met zijn mails.

Verwijderd

op en domein kan volgens mij geen virus zitten.... namezero is trouwens klote..

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Heb je betaald of had je nog zo'n gratis domeintje. Die gratis dingen worden namelijk allemaal opgeheven, de mijne is ook weg.

Misschien opent er zo'n niet aanklikbaar venster net als met Kazaa. Dat wordt door McAffee als virus gezien. Bullshit natuurlijk.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• pven
  • Niet online
namezero is trouwens klote..
Marzman schreef op 26 augustus 2002 @ 21:45:
Heb je betaald of had je nog zo'n gratis domeintje. Die gratis dingen worden namelijk allemaal opgeheven, de mijne is ook weg.
Kunnen we het aub een beetje ontopic houden? Als ik iets over NameZero had willen weten, dan had ik wel een draadje met een andere titel en andere inhoud getikt. :O

(En nee: ik heb wel een goed humeur ... B) )

• pven
  • Niet online
Vergeten: als een webserver geïnfecteerd is met zo'n webserver-virus dan noem ik dat een virusinfectievan een domein. Ik weet niet zeker of het een juiste benaming is.

• pven
  • Niet online
Ik heb van iemand anders ook een mail ontvangen dat zijn virus-scanner vorige week vrijdag een melding gaf bij mijn website ... :( ... Lijkt me stug dat twee mensen die elkaar niet kennen met dezelfde melding komen.

Het gaat trouwens om het 'JS/Seeker.gen.e'-virus, beide keren gevonden door McAfee.

Hmz, nu ik het zo eens lees is dit een virus dat je browser infecteert en niet een virus dat je webserver infecteert ... Dan hebben die twee personen die het me hebben gemeld op ongeveer hetzelfde tijdstip last van een (oud!) virus.

Pagina: 1