Ik wil namelijk wat experimenteren met het verschuilen van mijn IP adres. Bestaat er zo'n programma voor Windows?
Volgens mij niet, je zult waarschijnlijk via een (of meerdere) anonymous proxy's moeten "Experimenteren"
From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.
Als het alleen maar voor surfen is, kun je gewoon zoeken op Google naar anonymous proxy, daar is genoeg over te vinden. http://www.stayinvisible.com is een goeie site daarvoor.
Voor IRC en FTP moet je iets creatiever zijn.
Voor IRC en FTP moet je iets creatiever zijn.
IP Spoofing bestaat eigenlijk niet meer.... de meeste gaten zijn gedicht, en als je echt aan de gang wilt met spoofing, dan zul je op zijn minst een Linux/Unix machine moeten gebruiken, en aardig wat van hacken afweten.
Voor Windows is het zo goed als onmogelijk. Wil je anoniem surfen, dan kun je een van de proxies gebruiken. Voor IRC of chatdoeleinden kan het nauwelijks omdat de meeste proxies al gebanned zijn.
Je hoeft als je een goede firewall hebt trouwens nergens bang voor te zijn op IRC.... tenzij je zelf iets iilegaals van plan bent kun je gerust met je eigen IP chatten.
Voor Windows is het zo goed als onmogelijk. Wil je anoniem surfen, dan kun je een van de proxies gebruiken. Voor IRC of chatdoeleinden kan het nauwelijks omdat de meeste proxies al gebanned zijn.
Je hoeft als je een goede firewall hebt trouwens nergens bang voor te zijn op IRC.... tenzij je zelf iets iilegaals van plan bent kun je gerust met je eigen IP chatten.
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Ok ik heb dus een anonymous proxy programma geinstalleerd maar als ik nu op bepaalde sites kom doen sommige figuren het niet of soms hele links niet. Hoe los ik dit op?
Verwijderd
Genoeg over te vinden op internet, maar je moet maar een beetje creatief zijn.
Je snapt dat een hoop beheerders er niet van houden (omdat IP bans niet meer werken enzo)
Je snapt dat een hoop beheerders er niet van houden (omdat IP bans niet meer werken enzo)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.