vanmiddag me safeway ramplank omgeruild, omdat ik daarvan die snelkoppelingen niet kn instellen van dat ragding, vind hem toch al niet mooi

dus nu een logitec internet navigator gekocht, aleen bleek t een belgishe te zijn
dus heb hem weer terug gebracht, en ze hebben dus nu een ander besteld (bij -tembo btw) want de letters zaten dees verwisseld 'a'met de 'q' enz. das niet zo erg, want je rukt ze effe los, maar met de leestekens is dat lastiger.
maar hebben jullie ideenen wat ik eraan ken modden.
plaatje:

links zit dus een scrollwieltje, die ga ik effe van plexiglas maken, en dan een led ertegenaan, zodat ie mooi oplicht, zoals dit:

en eigenlijk wil ik een glow stringetje
maar vind die 37 euro beetje teveel, dan doe ik liever 40 led's in verschillende kleuren kopen en die erin monteren, dat geeft denk ook een leuk effect. dus rood, oranje, geel, groen.
in het midden zitten 3 kleine doorzichtige dingetjes, daaronder zitten de led's voor num loc enz. daar wil ik blauwe led's inzetten.
ik denk dat hij er dan toch al een stuk gaver uitziet, maar tips zijn uiteraard welkom (en pics ook!!!!)
dus nu een logitec internet navigator gekocht, aleen bleek t een belgishe te zijn
maar hebben jullie ideenen wat ik eraan ken modden.
plaatje:

links zit dus een scrollwieltje, die ga ik effe van plexiglas maken, en dan een led ertegenaan, zodat ie mooi oplicht, zoals dit:

en eigenlijk wil ik een glow stringetje
in het midden zitten 3 kleine doorzichtige dingetjes, daaronder zitten de led's voor num loc enz. daar wil ik blauwe led's inzetten.
ik denk dat hij er dan toch al een stuk gaver uitziet, maar tips zijn uiteraard welkom (en pics ook!!!!)