MULTYPLAY Demo van XIII is uit

Pagina: 1
Acties:

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-01 20:07
Eindelijk een heel onverwachts is ereen cellshading Game uit :)

genaamd XIII

Nescafé (ja, die van de koffie) hebben samen met Ubisoft een wedstrijdje opgestart waarbij spelers zelf een map voor de hit in wording XIII mogen maken. Dit spel draait op de nieuwe Unreal engine en voor deze wedstrijd worden natuurlijk de mod-tools ter beschikking gesteld: een unieke kans om alvast van de vernieuwde UnrealEd te proven (dit keer onder de naam XIIIed). Tevens komt de downloadfile van 38 MB alvast met een speelbaar multiplayerlevel zodat je tevens de cellshading technieken van XIII in volle glorie kunt aanschouwen
Hier kan je hem DLL (hij is franstalig )

Downloaden van de toolkit doe je hier

http://www.mapxiii.com/editmap/XIII_NES_200802.zip

Downloaden van de toolkit doe je hier. C'est en francais, mais dat is vast geen probleem voor de meesten onder ons. In ieder geval niet om het multiplayer level aan de praat te krijgen. Ben je nóg beter in Frans, dan kan je op deze website vanalles lezen over het hoe en waarom van deze contest. Althans dat neem ik aan, want dat eerste gaat dus niet voor mij op.
Hier foto's
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/X11101.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/X11102.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/X11103.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/X11104.jpg[/img]

En voor de mensen waar bij hij langzaam loopt

moet je dit doen
in console " Slomo 1" in typen

Het neiuws komt hier van daan
http://www.gamers.nl/nieuws/14402

voor filmpje hier te DLL
http://www.ubisoft.de/bv/downloads/info/2002-08-26-101755/

( voor de mensen die niet weten hoe je het spel moet starten

Gewoon uit pakken met een zip proggie en dan naar maps gaan de grote map een klikken en dan via het opstart bestand op laten starten . dat staat in System map

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

cool. die ga ik ff checken :)

Verwijderd

Ziet er eigelijk best wel muf uit... Zal wel aan mij liggen..

Verwijderd

Eerst weer ff Battlefield spelen...

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

hehe ff kijken hoe het nou uiteindelijk speelt ;) ff downloaden..

http://psnprofiles.com/AfthyX

Verwijderd

oh vet! deze moet ik tsjekken, ben zo benieuwd naar de gameplay!

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

ziet er uit als Oni
prima idee maar met bagger levels

hoop niet dat alle levels er uiteindelijk zo uit komen te zien

• Harmsen
  • Laatst online: 08:39
Timpie schreef op 26 augustus 2002 @ 21:14:
ziet er uit als Oni
prima idee maar met bagger levels

hoop niet dat alle levels er uiteindelijk zo uit komen te zien
Daar kan je zelf wat aan doen ;)

What a fine day for Science! | Specs

Verwijderd

Heb hier al eens eerder van gehoort....3D shoot-em-up in tekenfilm stijl!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-01 17:46
die maps moeten dan natuurlijk ook in tekenstyle zijn, zo aan die screens te zien is dat niet zo..

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Huntor schreef op 26 augustus 2002 @ 21:17:
[...]

Daar kan je zelf wat aan doen ;)
ja, maar de gedachten dat de makers van dat spel zulke maps maken geeft niet erg veel hoop voor het normale spel

Waarschijnlijk hebben ze dat zelf ook door, en is dat gewoon de hele reden van deze wedstrijd :P

• Harmsen
  • Laatst online: 08:39
Timpie schreef op 26 augustus 2002 @ 21:25:
[...]
ja, maar de gedachten dat de makers van dat spel zulke maps maken geeft niet erg veel hoop voor het normale spel

Waarschijnlijk hebben ze dat zelf ook door, en is dat gewoon de hele reden van deze wedstrijd :P
Wel handig bedacht :)

Maar ook deze unrealbased shooter is al bijna geschikt voor de xbox denk ik. bekijk XIII.ini maar eens in de system directory. Staat overal Xbox tussen. Net zoals bij America's Army. Zou EPIC de Unreal engine misschien standaard geschikt en makkelijk te porten gemaakt hebben??

Nu ik erover nadenk, wel de ideale engine voor developers dan. Een spel maken dat dan gewoon ook bijna klaar voor de xbox is.

[ Voor 0% gewijzigd door Harmsen op 26-08-2002 21:36 . Reden: nagedacht... ]

What a fine day for Science! | Specs

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
nou, sla deze maar over
tis frans en hij zuigt, onduidelijke beta shit

Verwijderd

stfu ga buiten spelen ofzo

Verwijderd

lol... ff checken :)

Verwijderd

toen de picture laadde zag ik mooie licht effecten, maar beetje jammer van cartoon. Maar toch ff checkuhhh :D

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22-01 18:10
VeldKoe schreef op 26 augustus 2002 @ 22:15:
nou, sla deze maar over
tis frans en hij zuigt, onduidelijke beta shit

Iets subtieler mag wel, en voortaan graag ook wat beter je mening beargumenteren, dan is er namelijk ook nog wat ruimte voor een discussie :)
Als je niet normaal kan antwoorden zeg dan niks, replies als deze hebben absoluut geen zin, en wekken alleen maar flames op. Voortaan niet doen dus.

There is no magic.

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35
laat maar :D

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Heeft iemand het spel kunnen spelen? Ik krijg hem niet aangezwengeld. Tenminste ik start het spel en dan kom ik in een donkere kamer terecht een kubus waar ik niet uitkan.
Hoe start je dit demootje nou op :?

Specs

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Ey, die server is leker snel. Ik trek hem hier met 1.2MB/s binnen :P

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10-2025

Collaborator

You! Cake or Death?

ohh mag niet!! :+

hij is wel vet alleen is dat celshaded wel ff wennen..
de mpas zijn niet echt van topqualiteit

This space is occupied

Verwijderd

Lijkt me wel vet, ga ik ff proberen als ik uit school kom. :)

• ravw
MuErTo ChAvEz schreef op 27 augustus 2002 @ 06:26:
Heeft iemand het spel kunnen spelen? Ik krijg hem niet aangezwengeld. Tenminste ik start het spel en dan kom ik in een donkere kamer terecht een kubus waar ik niet uitkan.
Hoe start je dit demootje nou op :?
Lees mijn eerste post maar eens door daar staat het in beschreven ..

Ga naar de MAPS dir en klik op het groteste bestand ..
Dan vraag hij waar mij hij hem moet openen endan ga je naar mapje SYSTEM

en druk het start bestand aan en HOPLA ? :P spelen maar

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Blackhole schreef op 27 augustus 2002 @ 10:31:
[...]

Lees mijn eerste post maar eens door daar staat het in beschreven ..

Ga naar de MAPS dir en klik op het groteste bestand ..
Dan vraag hij waar mij hij hem moet openen endan ga je naar mapje SYSTEM

en druk het start bestand aan en HOPLA ? :P spelen maar
Tja, zo vroeg in de ochtend was ik nog niet helemaal helder... bedankt zal het vanmiddag eens uitproberen eerst ga ik slapen :Z

Specs

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Hmm ja ik ga het denk ik wel ff checken. Veel gelezen en gehoord van dit soort "tekenfilmstyle" spellen. Ziet er wel grappig uit, maar of de gameplay ook goed zal zijn valt nog te bezien.

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

silentsnow schreef op 27 augustus 2002 @ 06:32:
[...]

Ey, die server is leker snel. Ik trek hem hier met 1.2MB/s binnen :P
Bij mij is ie honderd keer zo snel :z

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Verwijderd

Ik was voor XIII bezig met een map maar ze hebben allemaal regels waardoor je zelf geen nieuwe textures kan toevoegen en daardoor word het soort maps dat je kan maken erg beperkt, je kan een kantoor iets maken of iets met een haven... voor andere thema's zitten er geen goed textures bij... D'r zijn ook veel te weinig actors, je kan geen explosies maken, en geen overvliegende helicopters enzow... Dus je kan beter gewoon wachten tot Ut2k3 voor iets te gaan doen met UnrealEd 2.6... Dan kan je er veel meer mee! (Ik maak altijd mijn maps voor Ut super interactief en met veel special effects d'r in..., dat geeft ze wat extra's)

Verwijderd

heb je een link naar je eigen website ofzo? je hebt mijn intresse gewekt Krono :) ik wil je maps zien

Verwijderd

van dit spel begrijp ik echt de ballen. online spelen kan geloof ik niet omdat er geen servers zijn, ik heb nog niet ontdekt hoe je de controls moet veranderen, en ik weet niet hoe ik van wapen wissel.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:00

Wom

Is toch wel wennen een shooter in comic style. Ik mis Mario...

• ravw
Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 11:29:
van dit spel begrijp ik echt de ballen. online spelen kan geloof ik niet omdat er geen servers zijn, ik heb nog niet ontdekt hoe je de controls moet veranderen, en ik weet niet hoe ik van wapen wissel.
Lees even een stukje terug daar staat een ini file voor je ..

Als je dat gebruikt doet alles het gewoon ..

Ik vondhet in het begin ook een vage game maar nuwerkt hij best wel lekker

• Reiko
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-01 15:06
Het hapert bij mij
De muis hapert denk ik ?
hoe los je dat op

5800X3D | 32GB 3466C16 | RTX4080

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 10:40:
heb je een link naar je eigen website ofzo? je hebt mijn intresse gewekt Krono :) ik wil je maps zien
Ik heb geen website... en mijn ibm schrijfje is dood gegaan 4 weken geleden... En ik heb ook maar een paar maps gemaakt waaronder maar 2 die serieus af waren... ook wat kloot maps, van bijv een ravijn met spiegels erin waarbij je nooit de grond raakt enzow, maarja, ik heb geen werk meer van me zelf... Maar ik zal ff een voorbeeld van een map geven die ik heb gemaakt... Was een groot terrein 150x150 meter groot ongeveer, superzwaar level, ook een 16 mb download... :+... maarja dat super zware kwam omdat ik m'n level een beetje verkeerd gebouwd had... Dat level heeft een klok met gebeurtenissen, de klok duurt +- 2 uur en elke 20 min +- een gebeurtenis, Waaronder : Helicopters die overvliegen, Straaljager aanval met redeemer projectielen>:), Meteoren die neer storten, buitenaardse invasie, aardbeving. Die alien aanval kwam na ongeveer een uur en dan kan je met alle spelers inplaats van tegen elkaar te speelen eerst ff 100 monsters afmaken... Verdere interactieve dingen in het level waren vissen en inktvissen in het water, bierflessjes die je kon kapot schieten, je kon door het dak van een gebouw heen zakken, alle ruiten on het level waren kapot te schieten, je kon het licht van meerdere kamers uit en aan schakelen, een random transporter (je gaat dus in een gate en er zijn 5 mogelijke plaatsen waar je teregt kan komen) gasflessen die je in de lucht kon laten gaan, high transport tubes (buizen waarin je met hoge snelheid naar de andere kant van het level word gezoeft). Met ut2k3 pak ik weer de draad op en ga ik weer maps maken... (voordeel van die wedstrijd is dat ik nu best wel goed omkan gaan met unrealed 2.6 en dus in een week of 2 na de release van Ut2k3 een map heb....)

• ravw
Voor de mensen die nog meer foto's willen zien van het spel

http://www.krawall.de/news.php?s=&news_id=3607

Pagina: 1