Toon posts:

Fujitsu Siemens Notebook bij de Appie Heijn

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
zit hier met het nieuwe reclamekrantje van de Albert Heijn voor m'n neus:

Fujitsu Siemens Notebook
Amilo D 7800 Intel Pentium 4 Processor
2.20 GHZ en 15-inch flatscreen
per stuk:

2098.00
0f
15000 Air Miles + 1948.00

Nu ik begin september weer naar school ga en begin met de opleiding communicatiesystemen aan de hogeschool van utrecht, heb ik toch wel intresse in een laptop, volgens mij is deze niet zo duur ten opzichte van de kwaliteit.

heeft iemand meer ervaringen met Fujitsu Siemens en de AH bij dit soort aankopen?

kortom, wie heeft er voor mij meer informatie over dit type notebook en de bijbehorende garantie en zouden jullie dit speeltje kopen (als jullie er een nodig zouden hebben en het geld er voor over zouden hebben, zouden jullie een andere laptop kopen, welke dan?)

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Zeker lekkere specs voor een notebook. Garantie gaat allemaal via FS en je zla dus in geval van defect je laptoppie op moeten sturen.
Voor de rest: denk niet dat tweakers helpdesk enzow nodig hebben, anders zal 't wel zo'n 2 euro per minuut ding zijn. Ik zou er gewoon voor gaan!

Verwijderd

Siemens notebook... nooit van gehoord, wist niet dat ze die maakte...
Ik zou voor die prijs toch even ergens anders kijken, voor 2000 euro koop je denk ik wel een mooi GOED merk laptopje, misschien niet zo snel, maar wel degelijk!

• d-motion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-07 12:09

d-motion

zow... en dan nu...

Verwijderd schreef op 26 augustus 2002 @ 20:47:
Siemens notebook... nooit van gehoord, wist niet dat ze die maakte...
Ik zou voor die prijs toch even ergens anders kijken, voor 2000 euro koop je denk ik wel een mooi GOED merk laptopje, misschien niet zo snel, maar wel degelijk!
Wij gebruiken FS op ons werk! :) Hele kwijle notebookjes!

WWW.RC5.NL

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:08

LopeZ

Too much is never enough

--- Voor alle "Hoe is dit systeem?" vragen. ---
Voor garantie kijk op de website van FS

Dit topic is gesloten.