Kijk in de laatste computer totaal, hierin staat een flink artikel over de duron overklokken, en ben een beginner en zelfs ik snap het. Misschien jij ook wel
It takes only a minute to get a crush on someone, an hour to like someone, and a day to love someone, but it takes a lifetime to forget someone.
60 graden ok...
Dat artikel had ik niet gezien. Ik had de ct nog niet uit z'n zakkie gehaald. Ik heb het nu gelezen, maar het verteld (gelukkig ;-) niets nieuws...
Thanks...
Dat artikel had ik niet gezien. Ik had de ct nog niet uit z'n zakkie gehaald. Ik heb het nu gelezen, maar het verteld (gelukkig ;-) niets nieuws...
Thanks...
Mijn Tbird 950 @ 1037 word 63 graden, en dat doet-ie nu al twee weken zonder uit geweest te zijn. Geen centje pijn, dus de jouwe zou het ook gewoon aan moeten kunnen.
Virussen? Scan ze hier!
Vind ik toch best warm mijn TB800@897(alleen FSB) is full load 41 graden (idle 22 graden) en de system temp. is fulload 21 graden en idle 19 graden (allemaal na 9 uur full load)
Verwijderd
hij mag makkelijk 70 graden worden je zal er geen last van hebben zodra het de processor te veel word ben je toch al lang toe aan een nieuwe dus dat maakt niets uit
Pagina: 1