Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hmmm.... Crash W2k & IE 6

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier W2k samen met IE 6.0.26 en sinds kort heb ik spontane crashes, geen foutmelding geen nix alles blijft gewoon hangen. Ik heb gescant op virussen enz. En bij 1 crash ben ik zelfs de helft van me desktop iconen kwijtgeraakt en me Quick Launch bar.
Me temps zijn hetzelfde als normaal en me hdd is voor de rest 100% betrouwbaar maar het viel me op dat het alleen gebeurde als ik GOT open heb staan. Ik heb me hdd flink vaak gescant en ook me geheugen. Ik heb koetje dus heb constant 100% cpu en dat houdt ie altijd goed vol. Ook verschillende benchmarks gaan goed.

Nou las ik hier dat je je http-compressie uit moet bij IE 5 + W2k maar ik heb dus IE 6. Ik kan die optie ook niet vinden, is dat HTTP 1.1 ofzo?

Ik wil niet zeuren maar het is misschien een kans dat het aan GOT ligt, voor de rest gaat alles goed dus.

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
http://gathering.tweakers.net/forum/preferences => en zet dan HTTP-Compressie uit :)

(het is inderdaad een bekent probleem: IE 5 & Win2k crash problemen)

Verwijderd

Ik move hem naar het bugforum, waar deze thuis hoort. Laat je even weten of dit gewerkt heeft voor je of niet? :)

LA -> BUG

Verwijderd

Topicstarter
Ik laat het je zeker weten, nog geen crash gehad dus.

Ik had een topic geopent in BUG en die ging naar LA en deze ging van LA naar BUG :)
Ik zal wel krom zijn...

Hebben jullie misschien de compressie module aangepast?
Anders misschien ff alles controleren, misschien ergens een newline ofzo, php heeft daar vaker problemen mee. Ik zou graag willen helpen maar aangezien jullie betalen voor het ontzettend mooie forum is het niet nodig.

Verwijderd

Topicstarter
Damn, net weer een crash, alleen MSN en GoT stonden open. Ik drukte op refresh bij DOC, was een beetje aan het scrollen in de lijst, crash.

HTTP compressie stond uit.

Hoe kan ik testen of het echt GoT is?

Verwijderd

Topicstarter
Damn, net weer een crash, deze keer was ik bij Large alleen had ik GoT ook open staan. Maar het gebeurt wel steeds terwijl ik aan het scrollen ben.
Maybe SP3 probleem?

Damn SP3 stond er niet eens op... Nou jah ff erop zetten dan maar...

Verwijderd

Topicstarter
Aah, me PC crashte nu bij de installatie. Ik dacht dat het misschien aan me mem lag, dus de bus (fsb+mem synchroon) terug naar 143. Toen kon ik IE niet starten. Terug naar 133 (orgineel dus) en toen wou heel de PC niet meer starten.

Nu staat ie weer op 147 en alles werkt weer... Nog maar een keer proberen dan...

Kan het zo zijn dat een overgeclockte processor problemen heeft om weer langzamer te draaien? Nou nu maar ff terug naar fsb van 100... Ik zal eens een topic openen ergens...

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-11 20:43

chem

Reist de wereld rond

geen idee, maar dit lijkt niet meer echt aan react te liggen :)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.