[Flash] MX Compressie?

Pagina: 1
Acties:

• Fles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2023
Ik gebruik sinds kort weer es Flash. De laatste keer dat ik er mee werkte waren ze nog bij versie 4. Maar alles is zo wazig, gebruikt hij een compressie ofzo? Randen zijn helemaal niet strak. Het ziet er echt niet uit!

Als hier niets aan te doen is, weet dan iemand waar ik Flash 4 kan krijgen?

• Niakmo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02-2024
Mischien staat de qualety op low als je de swf afspeelt naar mijn weten zijn deranden nogsteeds strak want het zijn vertex tekningen in Flash en die hebben niet compressie nodig als Jpg en gif

• Suepahfly
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08 14:09
zirus schreef op 26 augustus 2002 @ 20:27:
Mischien staat de qualety op low als je de swf afspeelt naar mijn weten zijn deranden nogsteeds strak want het zijn vertex tekningen in Flash en die hebben niet compressie nodig als Jpg en gif
[mierenneukmodus]
Je bedoeld toch zeker quality en vector tekeningen
[/mierenneukmodus]

Zet 'anti-alias' uit ik weet niet precies waar dat zit, maar dat zou het kunnen zijn.

• tie-rep
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 15:56

tie-rep

nu met ir. !

Graveheart schreef op 26 augustus 2002 @ 20:15:
Ik gebruik sinds kort weer es Flash. De laatste keer dat ik er mee werkte waren ze nog bij versie 4. Maar alles is zo wazig, gebruikt hij een compressie ofzo? Randen zijn helemaal niet strak. Het ziet er echt niet uit!

Als hier niets aan te doen is, weet dan iemand waar ik Flash 4 kan krijgen?
en welke randen hebben we het over?
bij dynamische text kan het probleem zijn dat het font niet default geincluded is.
andere randen?? betere omschrijving graag! :)

• Fles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2023
Als ik twee kubussen teken en die dicht tegen elkaar zet. Er zit dan nog wel een duidelijke spleet tussen, maar je ziet dat het tussen die twee kubussen ook van kleur veranderd. Als ik de quality op LOW zet, dan is hij wel scherp kwam ik achter. Maar dan tekent hij de kubussen scheef :P