• bart1234
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11-2014
Weet iemand waar ik een tabel kan vinden waar in staat wat ik met welk abbo waar voor een telefoontje op tijd X betaal? :P

Ik zit nu nog met Prepay van de KPN, maar ik zit ook veel in Duitsland en Engeland. Gevolg is dus dat het beltegoed er aardig doorjast. Ik bel niet veel, en ik word niet veel gebeld, maar €30 per maand is weinig.

Ik heb al op www.bellen.com gekeken, maar dat is niet wat ik zoek. Ik zoek een tabel met keiharde cijfers :)

Edit: nog een vraagje: zitten internationale belminuten ook in een evt 'gratis' belbundel? We praten over KPN of Vodafone, daar deze hier in nederland de enige zijn die voor mij goed te doen zijn.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
http://www.vakantiebellen.com/
Dit is precies wat je zoekt. Valt niks meer over te vragen :P

En qua de minuten, denk ik niet dat in het buitenland ook zo werkt.
Dit wordt volgens mij gewoon apart gefactureerd.

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
bart1234 schreef op 26 augustus 2002 @ 20:14:

Edit: nog een vraagje: zitten internationale belminuten ook in een evt 'gratis' belbundel? We praten over KPN of Vodafone, daar deze hier in nederland de enige zijn die voor mij goed te doen zijn.
De enige provider waarbij echt alle diensten binnen je maandbedrag (bundel) vallen is Dutchtone. Dus ook bellen en gebeld worden in het buitenland.

Bij alle andere providers worden deze gesprekken apart/extra gefactureerd achteraf.

fyi :)