Toon posts:

[HL] Stats met server gebruik en dataverkeer.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zijn deze stats beschikbaar voor Halflife? Op zich moet het niet zo moeilijk zijn, maar psychostats, HLstats en Qstat hebben er geen ondersteuning voor helaas.

Weet iemand een progsel waarmee ik het dataverkeer van een HL-server kan monitoren?

Verwijderd

Je kan een standaard logger de activiteit laten loggen op de HL server port.

Verwijderd

Topicstarter
Onder win2k?? zoals welke dan?

Verwijderd

Topicstarter
Dit ziet er idd goed uit, in de NT wisten ze er verder weinig voor.

hmm alleen betaald, nou ja eerst maar eens proberen

helaas werkte niet :(

Verwijderd

Topicstarter
kijk dit
http://lastbit.com/trafmeter/default.asp

lijkt er meer op. al dit soort proggies (zoals Itcan) maken gebruik van de winPcap drivers. Maar ook dit is shareware. iemand die een ander proggie als dit weet?

• Cresso
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06-2020
Hmm ik ben eigenlijk ook wel naar zoiets op zoek, en bij deze een subtiel kickje dus ;)

Verwijderd

Topicstarter
Die trafmeter werkt op zich prima. ( maar is niet gratis, hmm 49 dollar vrij veel voor een tool die gebruik maakt van freeware drivers. is er een ander frontend voor de winpcap drivers of is de oudere versie van Trafmeter al vrijgegeven?_)

maar weet iemand of de 27015 de enige poort is bij CS waar data doorheen gaat?

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
wie gebruikt er uberhaupt windows voor een hlds server? iig je kan gewoon een firewall oid gebruiken die het logt

Verwijderd

Topicstarter
Nou dit is heel simpel, geloof het of niet de HLDS loopt harder onder win32. serieus. Ik heb voor LAN moeten hosten en dus uitgebreid zitten testen. de HLDS onder linux is wat brak geprogd als je het mij vraagt, de rest van de games was net zo snel iig als windows en soms sneller. Maar dat ligt dus aan de HLDS zelf en niet aan linux

Wat voor een firewall dan
ik heb Tiny p. firewall al geprobeerd nl. welke zou het dan moeten doen volges jou?
Pagina: 1