Discolitez voor Winamp 3 ?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mephix
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-03 08:21
Ik gebruikte in Winamp v.2 een plugin genaamd Discolitez om een serie van 8 leds via de parallele poort op de maat van de muziek te laten branden.

Helaas is er van Discolitez geen versie voor Winamp 3 beschikbaar (voor zover ik weet)

Iemand die hier een alternatief voor heeft ? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:29

Snow_King

Konijn is stoer!

Mephix schreef op 26 augustus 2002 @ 20:07:
Ik gebruikte in Winamp v.2 een plugin genaamd Discolitez om een serie van 8 leds via de parallele poort op de maat van de muziek te laten branden.

Helaas is er van Discolitez geen versie voor Winamp 3 beschikbaar (voor zover ik weet)

Iemand die hier een alternatief voor heeft ? _/-\o_
vett!

die plugin is wijs!

haalde je die op winamp.com? dat wil hebben namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eeuhh nou er is een bepaalde plugin voor winamp 3 die het mogenlijk maar winamp 2 plugins in winamp 3 te gebruiken.
En die discolitez plugin is inderdaad w4ck ... ik gebruikte hem zelf niet aangezien ik me eigen progsel had gemaakt .. :) trouwens je hebt dus wel een LPT er voor nodig en een interface kaart of natuurlijk gewoon standaard ledjes op die sites van discolitez het 'deluxe' circuit is erg goed en niet zo moeilijk te maken ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mephix
Snow_King schreef op 26 augustus 2002 @ 20:08:
[...]

vett!

die plugin is wijs!

haalde je die op winamp.com? dat wil hebben namelijk.
erm.. www.discolitez.com

een google'tje hier en daar wil ook wel us helpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mephix
Verwijderd schreef op 26 augustus 2002 @ 20:20:
eeuhh nou er is een bepaalde plugin voor winamp 3 die het mogenlijk maar winamp 2 plugins in winamp 3 te gebruiken.
En die discolitez plugin is inderdaad w4ck ... ik gebruikte hem zelf niet aangezien ik me eigen progsel had gemaakt .. :) trouwens je hebt dus wel een LPT er voor nodig en een interface kaart of natuurlijk gewoon standaard ledjes op die sites van discolitez het 'deluxe' circuit is erg goed en niet zo moeilijk te maken ..
enkel gen en dsp plugins, geen visuals wat discolitez dus is.