Pagina's laden traaaaaaggg

Pagina: 1
Acties:

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Sinds een week of 2 laden pagina's vrij traag. Zowel met IE als met Opera. Soms duurt het 10~20 sec voordat ie "connected" is. Na het connecten komt de data gewoon vlotjes binnen.

Ik speel wel gewoon spellen online zonder problemen en volgens speedtest heb ik ook de volledige bandbreedte ter beschikking (768/128kbit). Ik ben de 2e "persoon" in het thuisnetwerk.

Nu wil het toeval dat mijn provider (Kabelfoon) sinds 15 augustus een proxyserver heeft afgeschaft. Geen idee wat het is, maar zou dit er iets te maken mee kunnen hebben :?
http://service.kabelfoon....p3?msg=msg1028817331.html

Verwijderd

proxy server zou er alleen mee te maken kunnen hebben als jij die ook bij je IE of OPERA ingesteld hebt! ik maak zelf geen gebruik van een proxy server omdat het gebeurt dat je oude pagina's te zien krijgt enzo...

zolang jij die proxy server niet ingevuld hebt bij je IE settings of OPERA settings dan heeft dat er niks mee te maken

er is wereldwijd geloof ik wel meer packetloss dan voorheen! heb dat vorige week geloof ik ergens gelezen... misschien dat dat er iets mee te maken kan hebben :?

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb idd niks ingevuld in Opera of IE. Heb alles al gedefragmenteerd, temp files weggesodemieterd enz. Nog steeds dat lange connecten.

Dat van dat packetloss heb ik ook gelezen. Stond op de frontpage als ik mij niet vergis. Best jammer als dat het is, want daar kan ik niets aan doen ;(.