Mandrake 9.0 beta4 adsl instaleren??

Pagina: 1
Acties:

• Mordeth
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Mordeth

jaja tis wat

Topicstarter
Nu heb ik Mandrake geinstalleerd en heb ik bij de installatie adsl verkeerd ingesteld. Hoe (en waar) kan ik hem nu goed instellen?
Ik heb mxstream van kpn.

Ik weet dus echt niet wat ik moet doen nu :).

• Mordeth
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Mordeth

jaja tis wat

Topicstarter
niemand die het weet ;(?

• Slaiter
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

-Niet binnen een uur omhoogschoppen dit werkt op de zenuwen van andere tweakers en kan in een slotje resulteren (mag na 24 uur pas)check hiervoor ook de faq.

- Betreffende je probleem mandrake heeft toch een controll centrum (alleen als root toegankelijk) waar je dit in kan stellen :?
Of te wel login als root ga naar het controll centrum en stel je netwerk/internet verbinding bij.

Over het hoe wat er waarmee zijn verschillende howto's geschreven hiervoor kun je o.a. op www.adsl4linux.nl terecht.

[ Voor 0% gewijzigd door Slaiter op 26-08-2002 20:52 . Reden: toevoeging ]

Verwijderd

Ik verwijderde je vorige schopbericht niet voor niks!

Gelieve dit in het vervolg niet meer te doen binnen 24 uur.
Het werkt namelijk alleen maar iriterend voor medeforumers en bewekstelligd zelfs een averechts effect.

Tja en zoals Slaiter al zegt, moet je gewoon naar het controlcenter gaan, als je niet alles via config files in wil stellen en neem er a.u.b. een goede website bij :)

• banaan-X
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb wel eens bij een iemand geprobeerd een ISA ISDN kaart later nog te installeren, maar dat lukte echt niet meer. Misschien kun je nog het beste de installatie overdoen als het opnieuw configureren via 'mmc' niet lukt.
btw: je bent er vroeg bij met beta 4 ;) Ik draai m ook pas een dag...