Heeft iemand ervaring met het gebruik van XML.sendAndload in Flash Actionscript? Ik zit er een beetje mee te pielen maar krijg tot nu toe weinig werkends. Online is de informatie zowat nihil. Ik kan er niet veel over vinden, afgezien van een docje ergens met een ASP script erachter. Ik draai Apache met PHP en Java/JSP en voel er weinig voor om die ASP te converteren, database te bouwen, etc, alleen maar om dat stukje Flash te kunnen testen.
Het laden van XML documenten gaat verder prima - ze zijn klein dus snel genoeg (daar geen hangup problemen, zoals zo veel anderen hebben). De Flash movie maakt gebruik van een request en response meganisme, dus XML.sendAndLoad is exact wat ik nodig heb. Alleen gebeurt er gewoonweg helemaal niks... Ik krijg zelfs geen error melding.
Hier is een voorbeeld script:
Dit is maar een test, dus let niet op de methode hoe het doc-XML object wordt aangemaakt... Punt is dat doc.sendAndLoad (in de laatste regel) compleet niks doet. De PHP wordt niet eens aangeroepen (er wordt tekst naar een log-file geschreven, die dus leegblijft).
Heeft iemand hier wat info over?
Het laden van XML documenten gaat verder prima - ze zijn klein dus snel genoeg (daar geen hangup problemen, zoals zo veel anderen hebben). De Flash movie maakt gebruik van een request en response meganisme, dus XML.sendAndLoad is exact wat ik nodig heb. Alleen gebeurt er gewoonweg helemaal niks... Ik krijg zelfs geen error melding.
Hier is een voorbeeld script:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| var message = "<?xml version=\"1.0\" encoding=\"UTF-8\"?>\n"+
"<!DOCTYPE message SYSTEM \"message1_0.dtd\">\n"+
"<message id=\"q12345\" language=\"nl\">\n"+
" <query>\n"+
" <node name=\"abc\"/>\n"+
" </query>\n"+
"</message>\n";
var doc = new XML;
var response = new XML;
doc.parseXML(message);
response.onload = _root.msgHandler;
doc.sendAndLoad('http://localhost/server/xml.php', response); |
Dit is maar een test, dus let niet op de methode hoe het doc-XML object wordt aangemaakt... Punt is dat doc.sendAndLoad (in de laatste regel) compleet niks doet. De PHP wordt niet eens aangeroepen (er wordt tekst naar een log-file geschreven, die dus leegblijft).
Heeft iemand hier wat info over?
[ specs ] [ Tweaker gallery ]