Toon posts:

hoe vinden jullie deze Lidl Targa laptop(1699,-)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Amd Athlon XP1800+
512 mb werkgeheugen (siemens)
40 GB 4200 Rpm Toshiba (40gb)
S3 Savage4 tot 32 mb ram shared memory
Samsung Combi: Cd brander, DVD speler,8x branden en herschrijven 24x Cd-rom
15,1" TFT XGA
Netwerk: Interne 10/100 mbit kaart
win XP OEM Incl. gratis notebooktas T.W.V 44.95
1699.-

• Jester
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 08:10
Ik zit niet op die S3 vga te wachtten. Ik spaar nog ff door voor een ACER met 3 jaar onsite garantie :) en 512 mb DDR... (en GF2 mobile

- hardware always changes.. -

Verwijderd

Tja, denk aan een paar dingen: Het is hoogstwaarschijnlijk een desktop-processor, dus hij zal best zwaar zijn, en veel stroom vreten. Verder zal de garantie/service wat minder wezen. Tja, het is gewoon een goedkope laptop. Targa maakt opzich leuke spullen, met vooral een leuke prijs. Niet speciaal slecht. En zeker niet te verwarren met Target, die af en toe wel eens rommel wil maken :{
Als je dus voor weinig een snelle laptop wil, is dit een leuk ding..
Jester schreef op 26 augustus 2002 @ 19:39:
Ik zit niet op die S3 vga te wachtten. Ik spaar nog ff door voor een ACER met 3 jaar onsite garantie :) en 512 mb DDR... (en GF2 mobile
En van dat DDR geheugen merk je ook helemaal niks! Wou je dan games gaan spelen op je lappie?

Verwijderd

Topicstarter
Nee het is alleen bedoeld voor het school

Verwijderd

voor school alleen? poeh, als je dit een goede prijs vind is dat toch prima dan? alleen inderdaad 3 jaar garantie proberen te regelen... als die dingen kapot gaan kun je er (bijna) nooit iets aan doen :(

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Verwijderd schreef op 26 augustus 2002 @ 20:22:
voor school alleen? poeh, als je dit een goede prijs vind is dat toch prima dan? alleen inderdaad 3 jaar garantie proberen te regelen... als die dingen kapot gaan kun je er (bijna) nooit iets aan doen :(
Waar haal jij die 1 jaar garantie vandaan?
Ik dacht dat al een tijdje gold dat duurzame goederen (wo laptops lijkt mij) ten minste 2 jaar garantie dienden te hebben of is dat niet doorgegaan?

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Verwijderd

bombadil schreef op 26 augustus 2002 @ 20:35:
[...]

Waar haal jij die 1 jaar garantie vandaan?
Ik dacht dat al een tijdje gold dat duurzame goederen (wo laptops lijkt mij) ten minste 2 jaar garantie dienden te hebben of is dat niet doorgegaan?
waar haal jij die 1 jaar garantie vandaan :+ ??

Ik zeg dat hij moet proberen 3 jaar minimaal garantie te regelen, anders is het zo klote als dat ding binnen nu en bijv. 2,5 jaar kapot gaat ;)

-edit- ik zei dus niets over 1 of 2 jaar... ;) :)

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:53

Harrie

NederVlaming

hebben ze die aktie ook in Nederland? Ik zag de advertenties in België en wil graag zo'n memorystick hebben... Op de site van Lidl stond dat het regionale aanbiedingen waren... :(

• Gellert69
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-06 07:51
Helaas voor je maar dit staat nu op de Lidl site

ACHTUNG:
Das für den 28.08. angekündigte Laptop "Targa Visionary AMD Athlon XP 1800+ Solution" kann, bedingt durch Abweichungen von der vertraglich festgelegten Qualität, leider nicht mehr angeboten werden.

Wir bitten um Ihr Verständnis! Ihr Lidl Service Team.

Life is short, enjoy it

Verwijderd

Topicstarter
gaat dus niet door,een andere reden dan hier boven genoemd is dat ik de laptop die de school aanbiedt moet kopen om daar draadloos en gratis te internetten via de laptop met een andere laptop lukt dat niet.

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 augustus 2002 @ 21:30:
gaat dus niet door,een andere reden dan hier boven genoemd is dat ik de laptop die de school aanbiedt moet kopen om daar draadloos en gratis te internetten via de laptop met een andere laptop lukt dat niet.
Rijc ofzo? Als jij gewoon een laptop met PCMCIA hebt waar zo'n 11 Mbps WL NIC in kan, kan jij gewoon op het netwerk komen... Bij ons iig wel :)

• ShockRaver
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:50
geen Foto van die laptop...

maarre.. je kan beter een MOBILE proccesor hebbe ( batterij gaat veel langer mee )
:) amar opzich is het systeem niet slecht.. :)

AMD 7800X3D - DDR5 64GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-07 10:20
waarom zou het niet lukken om met een andere laptop et draadloze internet op te kunenn daar? Er is immers toch een internationaal 802.11b protocol? (of hoe et ook heette)
Lijkt me stug dat jouw school dan een eigen zou gebruiken (wat in principe wel veilig zou zijn voor omwonenden van de school die voor de leut ff een WiFi aanschaffe en van hun huis uit gaan lopen i-netten :P
Pagina: 1