Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Verwijderd
zal me niks verbazen als het weer een drukfout is, dit keer wel een hele grote... achja we geven SAP wel de schuld
maar ik maak al ruim een jaar tevreden gebruik van de digitale afdrukservice van de HEMA, dus daar blijf ik wel bij
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
nooit problemen met Hema...Rataplan schreef op 26 augustus 2002 @ 20:29:
Ik vind de scankwaliteit van de Hema zwaar k** (niet al te hoge resolutie, sowieso JPG's (niet lossless dus) en beroerde kleuren), dus zal dit zeker wel eens gaan proberen. Je weet maar nooit
ik stuur altijd in op 1800x1200 en op 20x30cm ziet alles er nog perfect uit, alsof het van een analoge camera komt...
af en toe wel rare verkleuring (1 op de 50 foto's ongeveer), maar dat had ik soms ook bij Dixons...
trouwens...het kwaliteitsverschil tussen een TIFF bestand en JPEG op 80-90% is in de meeste gevallen echt niet groot genoeg om het te kunnen zien op een afdruk...
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Laatst paar fotos naar AH gestuurd, zal mij benieuwen hoe die eruit komen.
Maar goed on topic, sja blijft kijkshop dus zal ook wel kijkshop kwaliteit worden
Verwijderd
Dat ligt eraan welke afdrukcentrale ze gebruiken, veel fotoservices gebruiken gewoon dezelfde, maar als de kijkshop 50% korting geeft...miekol schreef op 26 augustus 2002 @ 20:51:
Maar goed on topic, sja blijft kijkshop dus zal ook wel kijkshop kwaliteit worden
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
LoL drukfoutVerwijderd schreef op 26 augustus 2002 @ 19:59:
Ik werk bij Kijkshop en ik moet zeggen dat ik dit ook voor het eerst zie
zal me niks verbazen als het weer een drukfout is, dit keer wel een hele grote... achja we geven SAP wel de schuld
Yep, pas 30 foto's laten afdrukken op 18x13 formaat. Ze zijn perfect geworden, ben heel tevreden!miekol schreef op 26 augustus 2002 @ 21:34:
Aha, heeft iemand hier ervaring met AH 4:3 afdrukken? Waar kan je dat nog meer laten doen?
PSN-id: Chrasher
Ik maak ook altijd van die drukfouten waarbij ik een heel blok in mijn folders zet die volledig zijn opgemaakt, met foto's plaatjes enz. erbij.Timbos schreef op 26 augustus 2002 @ 22:57:
[...]
LoL drukfout. Op kijkshop.nl staat inderdaad niks erover, yup je hebt gelijk, drukfout hehe
Drukfouten zijn wanneer er bijvoorbeeld 20 euro ipv van 200 euro staat, dat is een drukfout. Het is niet zo dat ze per ongeluk op een verkeerde toets drukten en dat het blok opeens in de folder stond en dat ze bij de controle het ook over het hoofd hebben gezien.
Maar niemand heeft dus info over deze toch wel verwarrende situatie?
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| De prijzen voor de verschillende afdrukformaten Formaat Prijzen Introductiekorting 10x15 EUR 0,27 0,135 13x18 EUR 0,45 0,225 15x20 EUR 0,81 0,405 20x30 EUR 1,58 0,790 Verwerking EUR 0.88 0,440 |
De Online Photo Service is wegens onderhoud tot en met 28-8 niet te bereiken.
Wij bieden u voor het ongemak onze excuses aan en danken u voor uw begrip.
Dat kan je goed gebruiken als je net een grote aankondiging doet in een landelijk folder actieDe Online Photo Service is wegens onderhoud tot en met 28-8 niet te bereiken.
Wij bieden u voor het ongemak onze excuses aan en danken u voor uw begrip.
Wel erg aantrekkelijk, 0,135 cent per foto...Hartelijk dank voor uw reactie via onze site www.kijkshop.nl!
Wegens een technische storing was het inderdaad niet mogelijk de online
fotoservice te bezoeken. Inmiddels hebben we de storing verholpen en kunt u
deze weer bezoeken.
Wij hopen u voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Kijkshop.nl
Kijkshop BV
ik zal wel ff laten weten hoe ze zijn geworden
MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe
Op CD branden en bij de Hema inleveren. Ik heb daar pas 400 foto's af laten drukken en ik heb geen enkele klacht (alleen dat er over de prijs niet te onderhandelen valt, maar goed).Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 11:42:
Ik ben benieuwd, moet 200 foto's laten afdrukken van een feest.
[ Voor 0% gewijzigd door pven op 27-08-2002 21:51 . Reden: vage tikfout ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
[ Voor 0% gewijzigd door pven op 28-08-2002 21:07 . Reden: smiley ]
Nou, dan wordt het onderhand tijd voor een bezoek aan de opticien....pven schreef op 28 augustus 2002 @ 21:06:
Wij hebben vandaag de nieuwe folder ontvangen en daar staat niets van dit alles in.
Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh, Venus A 2,12kWh, HW P1, MT CT003, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler
Ik heb die folder letter-voor-letter doorgelezen en het staat er echt niet in. Het lijkt me stug dat de Kijkshop aan 'regio-reclame' doet ...Vulcan750 schreef op 29 augustus 2002 @ 19:34:
[...]
Nou, dan wordt het onderhand tijd voor een bezoek aan de opticien....
Apache Tomcat/4.0.3 - HTTP Status 500 - Internal Server Error
--------------------------------------------------------------------------------
type Exception report
message Internal Server Error
description The server encountered an internal error (Internal Server Error) that prevented it from fulfilling this request.
exception
javax.servlet.ServletException: class com.emmotion.htmlclient.beans.OrderDataBean : java.lang.InstantiationException: com.emmotion.htmlclient.beans.OrderDataBean
[...]
De folder bestaat uit 8 pagina's, op pagina 7 staat het duidelijk aangekondigd...pven schreef op 30 augustus 2002 @ 07:58:
[...]
Ik heb die folder letter-voor-letter doorgelezen en het staat er echt niet in. Het lijkt me stug dat de Kijkshop aan 'regio-reclame' doet ...
Misschien heb je een speciale lite editie gekregen?
Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh, Venus A 2,12kWh, HW P1, MT CT003, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler
Oops ... U R right.Vulcan750 schreef op 01 september 2002 @ 00:08:
[...]
De folder bestaat uit 8 pagina's, op pagina 7 staat het duidelijk aangekondigd...
Misschien heb je een speciale lite editie gekregen?
[ Voor 0% gewijzigd door pven op 01-09-2002 23:30 . Reden: smiley ]
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Als het er gewoon goed uitziet doe ik het daar ook met mn foto's die ik deze vakantie heb gemaakt, het scheelt behoorlijk, 50 %
Als je nou lid bent van HCC of iemand kent die dat is dan krijg je altijd 10% korting op de prijs (dus ook 10% op een prijs waarvan al korting af is).pven schreef op 27 augustus 2002 @ 21:49:
[...]
Op CD branden en bij de Hema inleveren. Ik heb daar pas 400 foto's af laten drukken en ik heb geen enkele klacht (alleen dat er over de prijs niet te onderhandelen valt, maar goed).
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Dan haal ik ongeveer 50 foto's op bij de kijkshop!
Ik zal wel ff posten hoe het is geworden...
(het zijn trouwens m'n eerste digicam foto's
MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe
ja meneer...uw foto's zijn al binnen, maar ze zitten nog in de container....
...we kunnen ze niet vinden, maar dat komt omdat het een nieuw product is....
...we zoeken nog even, een moment graag.....
...ja we hebben de foto's, alleen hebben we de bon (ofzoiets) niet.....
...nog een moment graag.....
...Sorry meneer...we kunnen niks beginnen, omdat we de bon niet hebben...
...maar dit zijn de foto's, kijkt u maar even.
...komt die kassa-miep eraan met een witte koker....
* wout-hugo heeft er niet veel vertrouwen in
...en ja hoor....er zit een poster in....
...oh sorry...ja ik d8 al...hoe kunnen daar nou 52 foto's in zitten....
...we bellen u als we iets meer weten
heb gisteren ook besteld...
Wel een beetje dom om hun medewerkers niet goed in te lichten, was in het begin ook zo met de Hema. De service is dus nog niet optimaal... Hopelijk is de afdrukkwaliteit wat beter.wout-hugo schreef op 03 september 2002 @ 18:05:
shit hee...wat een K*T service daar bij die-shop.....
ja meneer...uw foto's zijn al binnen, maar ze zitten nog in de container....
...we kunnen ze niet vinden, maar dat komt omdat het een nieuw product is....
...we zoeken nog even, een moment graag.....
...ja we hebben de foto's, alleen hebben we de bon (ofzoiets) niet.....
...nog een moment graag.....
...Sorry meneer...we kunnen niks beginnen, omdat we de bon niet hebben...
...maar dit zijn de foto's, kijkt u maar even.
...komt die kassa-miep eraan met een witte koker....
* wout-hugo heeft er niet veel vertrouwen in
...en ja hoor....er zit een poster in....
...oh sorry...ja ik d8 al...hoe kunnen daar nou 52 foto's in zitten....
...we bellen u als we iets meer weten
Ben wel benieuwd naar de kijkshop, moet straks 150+ foto's laten afdrukken (voornamelijk voor anderen) maar dan is 50% korting wel lekker... Zo te zien drukken ze af bij dezelfde foto-centrale als de AH, dus dat zal wel OK zijn, (ze zijn wel voordeliger 10x15 afdruk is EUR 0,27 tov 0,31 EUR van de AH) en dan nog 50% korting ook...
coolness
....en nog steeds geen telefoontje van de kijkshop
(weet je hoe goedkoop! 20x30 voor 79 cent
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Keb ze zaterdag besteld, hoop ze morgen/overmorgen op te kunnen halen..
Keb 13 foto's besteld, beetje de leukste foto's uit de collectie en dan ff alle formaten testen
Hoe croppen ze trouwens als je een 3:2 foto kiest?
Verwijderd
Bij mijn HEMA weten ze na een aantal keer nog steeds niet dat het kan hoor, maar gelukkig krijg ik uiteindelijk toch altijd wel mijn foto's mee. De email die je krijgt en kan uitprinten werkt meestal wel, al kunnen de meeste kassatypes blijkbaar niet lezen wat er staatJohnny64 schreef op 03 september 2002 @ 18:46:
[...]
Wel een beetje dom om hun medewerkers niet goed in te lichten, was in het begin ook zo met de Hema. De service is dus nog niet optimaal... Hopelijk is de afdrukkwaliteit wat beter.
Surely of all rights of man, this right of the ignorant man to be guided by the wiser, to be, gently or forcibly, held in the true course by him, is the indisputablest. - Thomas Carlyle 1795-1881
blij...ik hem mijn 52 bestelde foto's van de kijkshop!
(ze zouden me bellen..maar dat duurde te lang..dus ben ik er gisteravond even langs gegaan..en ja hoor..ze hadden ze gewoon)
Ik heb nog nooit digitale foto's laten afdrukken, maar ik vind het echt super scherp en super duidelijke foto's....
Ik heb de meeste foto's in 3:2 formaat aangeleverd...de anderen zijn netjes uitgesneden!
Ik moet zeggen dat ze zeker goede foto's afdrukken....jullie kunnen allemaal rustig foto's bij de kijkshop laten afdrukken hoor....en 50% korting is helemaal super!
ah, dat is mooiwout-hugo schreef op 06 september 2002 @ 17:46:
JOEPIEEEE!!!
blij...ik hem mijn 52 bestelde foto's van de kijkshop!
(ze zouden me bellen..maar dat duurde te lang..dus ben ik er gisteravond even langs gegaan..en ja hoor..ze hadden ze gewoon)
Ik heb nog nooit digitale foto's laten afdrukken, maar ik vind het echt super scherp en super duidelijke foto's....
Ik heb de meeste foto's in 3:2 formaat aangeleverd...de anderen zijn netjes uitgesneden!
Ik moet zeggen dat ze zeker goede foto's afdrukken....jullie kunnen allemaal rustig foto's bij de kijkshop laten afdrukken hoor....en 50% korting is helemaal super!
Hoe hebben ze die foto's die niet pasten uitgesneden dan?
Heb je een voorbeeldje?
nou gewoon uitgesneden...Azrael schreef op 06 september 2002 @ 18:17:
[...]
ah, dat is mooi
Hoe hebben ze die foto's die niet pasten uitgesneden dan?
Heb je een voorbeeldje?
dus als er eerst witte randen zouden ontstaan zijn, dan hebben ze die er nu afgesneden
oo, ze maken ze dus kleiner!wout-hugo schreef op 06 september 2002 @ 21:30:
[...]
nou gewoon uitgesneden...
dus als er eerst witte randen zouden ontstaan zijn, dan hebben ze die er nu afgesneden
Verwijderd
Maja ik heb ook even wat foto's bekeken (ja misschien wel van jullie
zal nog een heel werk worden, hopelijk hebben ze een snelle server...
mij benieuwen
Heb ze al gemaild, wel vriendelijk terug bericht gehad. De kwaliteit is echt super goed, voor het geld kan je nerges beter afdrukken denk ik zo. Netjes in een wikkeltje met kartonnetje er in.
-De medewerkers bij de Kijkshop weten er trouwens geen snars van allemaal.
-ZE krijgen het per post, dus kom pas na 1en of zo om op te halen, anders is het er nog niet
-Je krijgt 1/2 dagen van te voren een mailtje dat je ze kan halen.
Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
| Apache Tomcat/4.0.3 - HTTP Status 500 - Internal Server Error
--------------------------------------------------------------------------------
type Exception report
message Internal Server Error
description The server encountered an internal error (Internal Server Error) that
prevented it from fulfilling this request.
exception
java.lang.NullPointerException
at org.apache.jsp.cart$jsp._jspService(cart$jsp.java:627)
at org.apache.jasper.runtime.HttpJspBase.service(HttpJspBase.java:107)
at javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java:853)
at org.apache.jasper.servlet.JspServlet$JspServletWrapper.service(JspServlet.java:202)
at org.apache.jasper.servlet.JspServlet.serviceJspFile(JspServlet.java:382)
at org.apache.jasper.servlet.JspServlet.service(JspServlet.java:474)
at javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java:853)
at org.apache.catalina.core.ApplicationFilterChain.internalDoFilter(ApplicationFilterChain.java:247)
at org.apache.catalina.core.ApplicationFilterChain.doFilter(ApplicationFilterChain.java:193)
at org.apache.catalina.core.StandardWrapperValve.invoke(StandardWrapperValve.java:243)
at org.apache.catalina.core.StandardPipeline.invokeNext(StandardPipeline.java:566)
at org.apache.catalina.core.StandardPipeline.invoke(StandardPipeline.java:472)
at org.apache.catalina.core.ContainerBase.invoke(ContainerBase.java:943)
at org.apache.catalina.core.StandardContextValve.invoke(StandardContextValve.java:190)
at org.apache.catalina.core.StandardPipeline.invokeNext(StandardPipeline.java:566)
at org.apache.catalina.valves.CertificatesValve.invoke(CertificatesValve.java:246)
at org.apache.catalina.core.StandardPipeline.invokeNext(StandardPipeline.java:564)
at org.apache.catalina.core.StandardContext.invoke(StandardContext.java:2343)
at org.apache.catalina.core.StandardHostValve.invoke(StandardHostValve.java:180)
at org.apache.catalina.valves.ErrorDispatcherValve.invoke(ErrorDispatcherValve.java:170)
at org.apache.catalina.core.StandardPipeline.invokeNext(StandardPipeline.java:564)
at org.apache.catalina.valves.ErrorReportValve.invoke(ErrorReportValve.java:170)
at org.apache.catalina.valves.AccessLogValve.invoke(AccessLogValve.java:468)
at org.apache.catalina.core.StandardEngineValve.invoke(StandardEngineValve.java:174)
at org.apache.catalina.connector.http.HttpProcessor.process(HttpProcessor.java:1012)
at org.apache.catalina.connector.http.HttpProcessor.run(HttpProcessor.java:1107)
at java.lang.Thread.run(Thread.java:479)
-------------------------------------------------------------------------------- |
koop dat ze er nog op staan
Weet je wat gek is (NEE?) de website die dat programma maakt (kijkshop laat het door iemand anders doen) heeft zelf een java programma dat alles in 1x upload, veel simpeler!
Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin
idd, anders kan je netzogoed een cdtje naar de hema brengen...BaRF schreef op 08 september 2002 @ 22:41:
DAMMIT! ze zijn nog allemaal weg ooken ik moet er weer 341 uppen godverdomme... als het niet 50% korting was, zou ik het niet eens proberen met die kut 1 per keer upload...
maar us bint sunig he
ga ze wel een mailtje sturen...
irritant dat die knoppen steeds verdwijnen als ik een foto heb toegevoegd
hell yeah, mailtje indeed... hey als nou genoeg mensen dat doen, kunnen we misschien de actie wel wat verlengen ofzoAzrael schreef op 08 september 2002 @ 22:51:
[...]
idd, anders kan je netzogoed een cdtje naar de hema brengen...
maar us bint sunig he
ga ze wel een mailtje sturen...
irritant dat die knoppen steeds verdwijnen als ik een foto heb toegevoegd
hehe ja, ik ben benieuwd of ze ook echt om 12 uur de deur dicht gooien...BaRF schreef op 08 september 2002 @ 22:53:
[...]
hell yeah, mailtje indeed... hey als nou genoeg mensen dat doen, kunnen we misschien de actie wel wat verlengen ofzo
trouwens, wat ik me nu ineens afvraag: moet je rechtopstaande foto's ook liggend aanleveren of maakt dat niks uit?
dat maakt niet uit, de foto wordt gewoon afgedrukt als aangeleverdAzrael schreef op 08 september 2002 @ 22:58:
[...]
hehe ja, ik ben benieuwd of ze ook echt om 12 uur de deur dicht gooien...
trouwens, wat ik me nu ineens afvraag: moet je rechtopstaande foto's ook liggend aanleveren of maakt dat niks uit?
anyways, die moeten dus ook gewoon liggend, aangeleverd worden, dus zoals de normale horizontale fotos
ja duh, maar die kantel je niet op je pcBaRF schreef op 08 september 2002 @ 23:08:
[...]
dat maakt niet uit, de foto wordt gewoon afgedrukt als aangeleverdals je met een analoge cam een foto 'op zn kant' maakt, komt ie toch ook goed uit de bus? (uh)
anyways, die moeten dus ook gewoon liggend, aangeleverd worden, dus zoals de normale horizontale fotos
ik ga foto's natuurlijk niet 90 graden gedraaid laten staan..
Maar jij denkt dus dat ze dan niet goed afgedrukt worden
Jezus, ik wordt hier echt gek van, nu laden die knopjes om te selecteren helemaal niet meer, wat een baggermethode is dit
tis nu bijna een week later en heb geen emailtje gehad....
gewoon langsgaan met dat nummer en ophalen ??
of hoe werkt het bij de kijksjop
heb je icq aan staan toevallig?Firecow schreef op 09 september 2002 @ 13:02:
hmm beetje raar ik heb dinsdag besteld
tis nu bijna een week later en heb geen emailtje gehad....
gewoon langsgaan met dat nummer en ophalen ??
of hoe werkt het bij de kijksjop
Ik snap er geen hout van, je mag maar 50 foto's tegelijk uploaden, maar dan staan er wel steeds weer verwerkingskosten...
Nouja, probeer het maar zo, en als het niet goed gaat mogen ze die foto's in hun reet steken ofzo
jezus wat een takkezooi zeg... mij benieuwen wat ze terug gaan mailen naar onsAzrael schreef op 09 september 2002 @ 13:12:
[...]
heb je icq aan staan toevallig?
Ik snap er geen hout van, je mag maar 50 foto's tegelijk uploaden, maar dan staan er wel steeds weer verwerkingskosten...
Nouja, probeer het maar zo, en als het niet goed gaat mogen ze die foto's in hun reet steken ofzo
ohja, fotos die zeg maar verticaal staan moet je dus horizontaal aanleveren. dus simpel gezegd moet de 'lange' kant boven en onder zijn. dus je foto ligt dan op zn zij. Kijk maar als je zelf iets print, als je iets liggend print,, draai je toch uiteindelijk gewoon het papier (de afdruk) 90 graden?
en dat ze mn 'tips' (ahum) in gedachte houden bij de volgende updateGeachte heer Borghstijn,
U kant maximaal 50 fotos uploaden, en dan kan er inderdaad wel eens een foutmelding komen.
jaha, maar goed, ik ga lekker met mn CD's naar de Hema
Idd een zootje..BaRF schreef op 09 september 2002 @ 14:51:
[...]
jezus wat een takkezooi zeg... mij benieuwen wat ze terug gaan mailen naar ons
ohja, fotos die zeg maar verticaal staan moet je dus horizontaal aanleveren. dus simpel gezegd moet de 'lange' kant boven en onder zijn. dus je foto ligt dan op zn zij. Kijk maar als je zelf iets print, als je iets liggend print,, draai je toch uiteindelijk gewoon het papier (de afdruk) 90 graden?
Ik heb alle foto's maar horizontaal gezet, het lukte gisteravond toch niet meer, dus dat komt wel goed.
Vanochtend stonden de kortingen er nog wel, dus das ook mooi.
Maar het is wel raar dat je maar 50 tegelijk kan doen, want er staan wel steeds verwerkingskosten bij (heb het in 4x gedaan), heb ze daar nog over gemaild.
dit mailden ze mij nog:
Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw reactie via onze site www.kijkshop.nl!
Indien u gebruik maakt van een ADSL-verbinding, zou het kunnen helpen als u
de tijdelijke internet bestanden (temporary internet files) wist. Bij een
dergelijke verbinding belt u nooit in maar blijft de verbinging behouden. U
ziet dus elke keer de oude fout opnieuw verschijnen.
Helaas is het (nog) niet mogelijk om de foto's in een van onze filialen op
CD-rom aan te leveren. We zullen dit meenemen in de ontwikkeling van onze
website en Online Print Service.
Met vriendelijke groet,
Kijkshop.nl
Sja, onnozel, ze weten zelf ook vast wel dat dit een gammele methode is.BaRF schreef op 09 september 2002 @ 15:01:
ok, net een mailtje terug van de K-shop:
[...]
en dat ze mn 'tips' (ahum) in gedachte houden bij de volgende update
jaha, maar goed, ik ga lekker met mn CD's naar de Hema
Hema is wel makkelijker ja, doe ik misschien de volgende keer als er niet ergens een kortingsactie is, of ik probeer Pixum, die schijnt ook wel goed te zijn
Firecow:goeie dag ik kom me digi fotos op halen (geeft papiertje)
verkoopster: ik ga ff kijken voor u
verkoopster: sorry we hebben nog niks binnen
Firecow: er staat toch 3 a 4 werk dagen tis nu al een week geleden...
Verkoopster: ja beetje raar ik ga nog ffk ijken
verkookster: nee ze zijn er echt niet ... je heb ook nog geen bewijs gehad dat ze er zijn he
Firecow: nee gek he ik dacht laat ik maar eens langsgaan na een week wachten
verkoopster: ik ga ff kijken voor een telefoon nummer
Verkoopster: komt met nummer probeer hem anders een te bellen
Firecow : ja zal ik doen (not)
rot toch op me je foto's kijkshop
Verwijderd
Miepje aan bedrijfsleider vragen, die weer aan iemand anders.. Uiteindelijk hebben ze mn telnummer opgeschreven en wordt ik gebeld als het er is.. Keb zo'n vermoeden dat dat nog wel even gaat duren..
Echt slechte actie, keb dus een trein gemist doordat ik daar zolang moest wachten
Ik kan me voorstellen dat het allemaal niet zo lekker loopt, en ja er staat een leuke korting tegenover, maar ga me niet mailen dat ik ze op kan halen terwijil dat niet kan!
Van die lui van die printservice ofzo, een wxs mailadres in ieder geval
Omdat er een maximum van 50 foto's per keer kunnen worden verstuurd betekent
dit dat er voor elke opdracht apart allerlei verwerkingen moeten worden uitgevoerd.
Om dan te zeggen dat de foto's maar bij elkaar in moeten zal helaas geen verschil
maken voor het werk van onze kant. Daarom zijn wij dan ook genoodzaakt u 4x de
verwerkingskosten te berekenen.
Echt raar...En van Kijkshop zelf
Het maximum van 50 foto's hebben wij ingesteld, omdat de bestanden anders te
groot worden om te versturen. Hierdoor kunnen er meer fouten optreden bij
het verzenden.
"apart allerlei verwerkingen" en die anderen zeggen dat dat is omdat het anders te groot wordt... Lijkt me toch niet zoveel bewerkingen..
Nouja, t zal wel, doe het de volgende keer ergens anders denk ik..
Geachte heer/mevrouw,
Aangezien wij de opdracht hebben verstuurd lijkt het ons dat de Post uw
opdracht niet in het filiaal heeft afgeleverd
Wij betreuren dit ten zeerste en willen u dan ook vragen uw opdracht
opnieuw via internet te bestellen. Natuurlijk kunt u de foto's als ze klaar
zijn voor de actieprijs meekrijgen. Daarvoor kunt u deze email als bewijs
meenemen.
Wij willen u nogmaals onze excuses aanbieden voor het ontstane ongemak.
Met vriendelijke groet,
Kijkshop Printservice
Erg handig, maar voor mensen die in de toekomst korting willen houden: even deze tekst printen en laten zien daar
MI5 schreef op 11 september 2002 @ 17:14:
Omdat ik na 2 weken nog steeds niets had gehoord van mijn bestelling heb ik even gemaild en kreeg dit terug:
Geachte heer/mevrouw,
Aangezien wij de opdracht hebben verstuurd lijkt het ons dat de Post uw
opdracht niet in het filiaal heeft afgeleverd
Wij betreuren dit ten zeerste en willen u dan ook vragen uw opdracht
opnieuw via internet te bestellen. Natuurlijk kunt u de foto's als ze klaar
zijn voor de actieprijs meekrijgen. Daarvoor kunt u deze email als bewijs
meenemen.
Wij willen u nogmaals onze excuses aanbieden voor het ontstane ongemak.
Met vriendelijke groet,
Kijkshop Printservice
Erg handig, maar voor mensen die in de toekomst korting willen houden: even deze tekst printen en laten zien daar
[modmode]Illegale ideeen mogen niet, gelukkig is dit slechts een klacht jegens kijkshopgedoe, right?
[subtielhintmode] headers van mail zullen wel handig zijn om kijkshopmiepen te overtuigen
[irritantmode] Tja.... toch geluk dat ik m'n foto's bij hema heb laten afdrukken. Nog niet opgehaald though. 4 werkdagen+2extra wegens afwijkende formaten, dus morgen pas afhalen.[/irritantmode]
[betwetermode] Tja. je kan wel verwachten dat het een zooitje wordt met dit soort dingen. Kijkshop is op zich al een enorm teringzooi. Zelfs hun normale gang van zaken hebben ze niet goed voor elkaar, laat staan zoiets nieuws. Maar ja.... tis dat je zo'n actie hebt he? Ik neem aan dat niemand nog daar laat afdrukken als prijs weer "normaal" is?
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Verwijderd
maarja ik heb ook maar een fuji finepix 1300
waarom kunnen ze trouwens gewoon niet uitgeprint worden zoals je ze op het beeld ziet ?
Afgedrukt
Origineel
afgedrukt
Origineel
[ Voor 0% gewijzigd door kmf op 12-09-2002 15:49 . Reden: Eventjes foto's achter elkaar gezet voor betere vergelijking :) ]
Verwijderd schreef op 12 september 2002 @ 15:08:
nou zo zijn er uitgekomen ben er niet echt tevreden mee.
maarja ik heb ook maar een fuji finepix 1300
waarom kunnen ze trouwens gewoon niet uitgeprint worden zoals je ze op het beeld ziet ?
1) Omdat je beeldscherm een anders gecalibreert is tov de afdrukmachine. Omgekeerd geld ook.
2) afgedrukt heeft het minder pixels/oppervlakte
Als je die foto's met je printer afdrukt krijg je toch ook andere kleuren?
(zo te zien is trouwens die van kijkshop wel heel licht afgesteld.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Senser schreef op 12 september 2002 @ 16:11:
Heb inmiddels m'n foto's van de Kijkshop ook terug. Kwaliteit is niet slecht, echter, die van de Hema blijf ik mooier vinden. De kleuren van de foto's van de Kijkshop zijn bij mij wat flets, weinig contrast...
lijkt erop dat die van kijkshop een rode/gele waas over de foto's is getrokken
Ik kan ze (160 foto's + dubbele afdrukken) vandaag of morgen ophalen volgens mn mailtje, ik ben benieuwd of ze er een beetje fatsoenlijk uit zien...
Anders nooit meer kijkshop
Hierbij willen wij u onze excuses aanbieden voor het ontstane ongemak. Uw opdracht werd namelijk verkeerd verzonden en kwam hier dus terug. De opdracht gaat vandaag weer per post naar Kijkshop Enschede en wij verwachten dat deze morgen of anders maandag daar worden afgeleverd.
Aangezien dit aanloopproblemen zijn hopen wij u in de toekomst weer te mogen begroeten als klant.
Met vriendelijke groet,
Kijkshop Printservice
Hmm, dat duurt dus nog wel ff
Had ze vorige week maandag verzonden..
Nou weten we waarom je een 'MOD' bentathlonkmf schreef op 11 september 2002 @ 19:11:
[...]
[modmode]Illegale ideeen mogen niet, gelukkig is dit slechts een klacht jegens kijkshopgedoe, right?[/modmode]
[subtielhintmode] headers van mail zullen wel handig zijn om kijkshopmiepen te overtuigen![]()
[/subtielhintmode]
[irritantmode] Tja.... toch geluk dat ik m'n foto's bij hema heb laten afdrukken. Nog niet opgehaald though. 4 werkdagen+2extra wegens afwijkende formaten, dus morgen pas afhalen.[/irritantmode]
[betwetermode] Tja. je kan wel verwachten dat het een zooitje wordt met dit soort dingen. Kijkshop is op zich al een enorm teringzooi. Zelfs hun normale gang van zaken hebben ze niet goed voor elkaar, laat staan zoiets nieuws. Maar ja.... tis dat je zo'n actie hebt he? Ik neem aan dat niemand nog daar laat afdrukken als prijs weer "normaal" is?[/betwetermode]
kreeg net een telefoontje dat me foto's er nog lagen
ik heb helemaal geen email of wat gehad ofzo dat ze klaar waren....
ik heb toch nog gewoon recht op de 50 % korting ?
Verwijderd
Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 13:06:
Ik heb nog nooit foto's laten afdrukken (Noujah, wel analoge). Ik ga eerst mn Canon A40 bestellen, voordat ik dat ga doen... Ik weet nu iig wel waar ik ze NIET moet laten afdrukken. Ik ga denk ik ook wel gewoon naar de HEMA. Lees hier overal dat die erg goed is
vraag me af wat voor toegevoegde waarde je reply had.....
Firecow schreef op 17 oktober 2002 @ 12:44:
Nou kep ze ook nu...
best goeie kwaliteit alleen de service is echt super slecht...
ze wisten niet eens hoe ze het artikel moesten afrekenen
maja kep ze nu ook
ja, kijk dat had je kunnen verwachten bij kijkshop he.... service staat nou eenmaal heel laag op prioriteitlijstje.
Enige reden waarom ik iets bij kijkshop koopt, is dat ik het kan retourneren zonder mekkeren. Handig als je even wat wilt proberen
Maar... had je nou wel gewoon voor actieprijs meegekregen?
Ik heb prima ervaringen met de HEMA, erg mooie afdrkken. Misschien lag het aan jouw foto'sIk vind de scankwaliteit van de Hema zwaar k** (niet al te hoge resolutie, sowieso JPG's (niet lossless dus) en beroerde kleuren), dus zal dit zeker wel eens gaan proberen. Je weet maar nooit
[ Voor 0% gewijzigd door T.T. op 17-10-2002 13:49 . Reden: typo ]
Foto's waren er redelijk snel (heb ze niet gelijk op gehaald toen ik de mail kreeg ivm met tijdgebrek). Ze zagen er goed uit en een mooie prijs natuurlijk. Er staat gewoon de prijs op die in de email staat. (of keken ze nou in de e-mail die ik meegenomen had
Verpakking was ik minder tevreden over;
Alle foto's van 1 bestelling in 1 pakje gedouwd wat dus veel te veel is als je redelijk wat foto's dubbel hebt (zonder dubbelen zouden het er 50 zijn per pak) en de foto's van 15x20 zijn te groot voor die standaard pakjes, bij een paar waren er wat randjes omgebogen.
yups 8 stuks 20/30 cm voor 7.02 euroathlonkmf schreef op 17 oktober 2002 @ 13:46:
[...]
ja, kijk dat had je kunnen verwachten bij kijkshop he.... service staat nou eenmaal heel laag op prioriteitlijstje.
Enige reden waarom ik iets bij kijkshop koopt, is dat ik het kan retourneren zonder mekkeren. Handig als je even wat wilt proberen
Maar... had je nou wel gewoon voor actieprijs meegekregen?