Afgelopen zaterdag avond was er in een discotheek in de buurt een dj die ze hadden ingehuurt, Probleem; dj wist niet wat ie moest draaien want het publiek is veel te kritisch. Dus ik stap op die gozer af en zeg: Het loopt niet echt lekker merk ik, en aangezien ik hier aardig vaak kom en ook een achtergrond als dj heb (1,5jr) wil ik je wel even helpen. Hij zei: ja is goed. dus ik ben begonnen met nummers uitzoeken en suggesties geven, de dansvloer raakte ook wat voller en we probeerden dit vast te houden is verder ook gelukt. Op een gegeven moment zegt hij: Ik ga even wat te drinken halen, neem jij het maar even over. Ik dacht: Gouden kans. dus ik begin een beetje te draaien en uurtje later komt die gast weer terug. Ik zei tegen hem: Ik ga weer de zaal in als je m'n hulp nodig hebt moet je me even roepen, avond verloopt verder goed, naarmate we verder naar het einde van de avond komen komt iemand van die discotheek op me af en zegt tegen me: Ik heb je zien draaien en je doet het goed wil je hier vaker komen? Ik zeg natuurlijk ja maar goed mijn vraag is eigenlijk Hoeveel euro kan ik voor een vrijdag/zaterdag avond vragen?
Dus nogmaals:
Wat kan ik vragen voor een avondje draaien? (met 1,5jaar ervaring)
Dus nogmaals:
Wat kan ik vragen voor een avondje draaien? (met 1,5jaar ervaring)
Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi