Door the spider:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ok, bedankt voor de replies. Ik heb zelf net een Lenco CS-200 gekocht, voornamelijk vanwege RDS. Ik hoop dat deze voldoet aan mijn verwachtingen. Trouwens, mcb1, krijg je nou die lenco veel terug of de Kingstech?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Beiden merken komen vaak met gebreken terug! Kingstech wordt niet meer door ons verkocht. Lenco gaat er binnenkort uit (De mp3 speler (kingstech) hebben we nooit verkocht)
(Vergelijk het dan met de merken sony, pioneer, jvc, kenwood en Clarion)
Het is meestal wel zo met de goedkope merken dat ze meestal binnen 3 maanden al terug zijn. Misschien dat deze merken een wat minder strenge controle hebben als de producten de fabriek verlaten?
Moet wel zeggen dat de garantie wel goed zit, alles wordt netjes gerepareerd!
Door slacksoff:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
audiofielen hoeven dit dus imho niet na te streven in de auto. als ik het hier zo zie hebben de mensen die er positief over zijn er WEL naar geluisterd en degenen die er negatief over zijn hebben er NIET naar geluisterd. hooguit een ander model van hetzelfde merk.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ben alleen negatief omdat er gewoon meer kapot gaan, dit is voor een winkel niet erg fijn. Gaat erg veel tijd zitten in opsturen, klant helpen enz..... uiteindelijk kost het dus gewoon geld en is het slecht voor het image van een winkel.
Verder zit er echt wel een groot geluidsverschil in dit soort merken en de bekende merken!
Nou moet ik zeggen dat als je niet veel eisen stelt en een auto hebt waar niet erg goede speakers inzitten/kunnen. Dan is dit wel een goede keus als je mp3 wilt draaien in de auto.
Conclusie:
Heb je goede speakers, groter budget, meer eisen aan geluid neem dan gewoon een wat betere!
Heb je minder goede speakers, kleiner budget en niet erg hoge geluidseisen dan is de kingstech zeker een goede keus!
(heb dus zelf een fiat uno, waar alleen maar 10cm speakers in kunnen.Zit een philips cassette speler in! Ga ook geen nieuwe radio kopen. beter geluid dan wat ik nu heb krijg ik toch niet. Als ie dus kapot zou gaan dan zou ik dus in dit geval voor de Kingstech gaan, of de Lenco)
mcb1