4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Je geheugen kan dan op 166MHz draaien, dat is het belangrijkste verschil eik......
Ten eerste scheelt pc133 geheugen en pc2700 geheugen heel wat in snelheid, en ik weet ook niet of de a7v133 ook de nieuwe amd procs ondersteund, de 2400+ en de 2600+
Verwijderd
Het verschil zal zoals je al zegt niet echt te zien zijn.
Het zal met een kleine marge sneller lopen door de nieuwe chipset en het hoger geklokte geheugen zoals hier werd verteld.
Het zal met een kleine marge sneller lopen door de nieuwe chipset en het hoger geklokte geheugen zoals hier werd verteld.
hijs sneller (check maar wat benchmarks)
maar als je overweegt een 133 te kopen, kan je net zogoed de A7V266 doen,
die is maar 10 euro duurder.....
(check pricewatch)
pricewatch: Asus A7V133, KT133A (ATX, Sound, Raid
pricewatch: Asus A7V266, KT266 (Sound)
en de a7v333 kan toch ook de neiuwe komende CPU's aan??? of heb ik dat nou mis
maar als je overweegt een 133 te kopen, kan je net zogoed de A7V266 doen,
die is maar 10 euro duurder.....
(check pricewatch)
pricewatch: Asus A7V133, KT133A (ATX, Sound, Raid
pricewatch: Asus A7V266, KT266 (Sound)
en de a7v333 kan toch ook de neiuwe komende CPU's aan??? of heb ik dat nou mis
Verwijderd
Je merkt wel degelijk verschil in een a7v133 en een a7v333.
Het meest merk je vooral in games en zware progs.
Het meest merk je vooral in games en zware progs.
op de asus a7v333 zit volgens mij ook ata133, antidoorbrandbeveiliging en meer overclockopties in bios. Daarnaast bied de a7v333 in de nieuwste beta bios een pci divider die 166 mhz fsb voor de proc toelaat.
Ok, dus alleen de FSB van 166 zal wat verbetering opleveren. Dan wacht ik nog wel even op de KT400 mobo's.
Ik was op zoek naar iets anders omdat m''n huidige A7V133 soms ruzie heeft met m'n Pinnacle Studio Deluxe kaart. Maar het kan ook aan de VIA chipset liggen. Wellicht moet m'n volgend bord maar geen VIA worden....
Ik was op zoek naar iets anders omdat m''n huidige A7V133 soms ruzie heeft met m'n Pinnacle Studio Deluxe kaart. Maar het kan ook aan de VIA chipset liggen. Wellicht moet m'n volgend bord maar geen VIA worden....
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Het verschil tussen een KT133A en KT333 bord
Come on, dat is zo te vinden. In het specifieke Asus geval (A7V133 en A7V333) check de Asus site.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()