Soms posten mensen hun problemen onder een clone in bijvoorbeeld W&L , omdat ze niet willen dat mensen die hun kennen dat ook lezen. Zou het geen mogelijkheid zijn dat je ook anoniem kan posten, dus dat je dan krijgt "posted bij Anoniem12"ofzo, zodat ze uit elkaar te houden zijn. Maar de modjes moeten dan wel de mogelijkheid krijgen om, in geval van misbruik (warez/pr0n/spam etc) erachter te komen wie deze persoon is. Is dit een gek idee?
Verwijderd
We zijn een techforum en niet lieve mona o.i.d.
Daar is GoT gewoon niet voor bedoeld. Voor dat soort problemen, moet men maar naar de juiste fora gaan i.m.o. i.p.v. allerlei kunstgrepen hier uit gaan voeren, waarbij straks iedereen anoniem wil gaan posten bij elk klein probleempje.
Daar is GoT gewoon niet voor bedoeld. Voor dat soort problemen, moet men maar naar de juiste fora gaan i.m.o. i.p.v. allerlei kunstgrepen hier uit gaan voeren, waarbij straks iedereen anoniem wil gaan posten bij elk klein probleempje.
Ik het begrijp het wel, maar zoveel gedoe is het niet en het zou dan voornamelijk op SG "nodig zijn". Maar misbruik is wel te voorkomen door modjes wel toegang te geven..
Ach ja, ik heb het zelf niet nodig, maar goed ik dacht ik draag eens wat bij . .
Ach ja, ik heb het zelf niet nodig, maar goed ik dacht ik draag eens wat bij . .
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 21:49
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Moderators zouden dan natuurlijk het wel zien
Maar goed, waarom zouden we, ik begrijp wel dat je soms liever anoniem wil blijven. Maar het forum is er niet voor bedoeld en eigelijk ben je hier ook anoniem. Jullie weten mijn nick en mail adres (omdat ik dat instel) en voor de rest weten jullie toch niks
?
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
ik denk dat het handig is om die discussie dan centraal te houden en deze eventueel met nieuwe argumenten (if any
) omhoog te schoppen 
Herhalen doen we niet graag (luie ons
)
[rml][ idee] voor de SG, gemaskerde posts.[/rml]
Herhalen doen we niet graag (luie ons
[rml][ idee] voor de SG, gemaskerde posts.[/rml]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.