AMD 1700+ @ 2000, 512 MB DDR(2700), 2 x 80 GIG
Gebruik een programmatje zoals L0phtCrack (opstarten bij ntfs partitie met linux boot disk)
'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'
Het is inderdaad dat ik het domein wachtwoord kwijt ben maar ik kom de eerste tijd niet meer op de zaak.Predator schreef op 26 augustus 2002 @ 17:12:
Vraag gewoon dat ze ff je wachtwoord veranderen...
Het is toch je domein wachtwoord dat je kwijt bent ?
Dus vandaar dat ik het hier vraag.
Verwijderd
reset password bij user and computers op de server waar je aanlogt? kan je een nieuwe instellen
ik heb volgens mij zoiets gedownload tijdends de search die ik heb gedaan maar het is een bin file die naar een diskette moet ?????/ dat snap ik niet???djexplo schreef op 26 augustus 2002 @ 17:11:
Gebruik een programmatje zoals L0phtCrack (opstarten bij ntfs partitie met linux boot disk)
hoe werkt dat ding dan??
Verwijderd
gewoon een image van een diskette, dat kan ook hoorBloodInBloodOut schreef op 26 augustus 2002 @ 17:16:
[...]
ik heb volgens mij zoiets gedownload tijdends de search die ik heb gedaan maar het is een bin file die naar een diskette moet ?????/ dat snap ik niet???
hoe werkt dat ding dan??
gewoon uitpakken met isobuster, en dan op een diskette zetten
oke dat gaat ik ff proberen
ben nu lc3 aan het downloaden volgens mij moet het daar ook mee lukken/ of niet ????
ben nu lc3 aan het downloaden volgens mij moet het daar ook mee lukken/ of niet ????
Verwijderd
http://www.sysinternals.com/ntw2k/freeware/NTFSDOS.shtml Gebruik ik hier ook. Werkt als een trein. Met support voor lange bestandsnamen! (kan alleen lezen maar dat is meestal genoeg)
Je hep er alleen geen fsck aan want L0phtCrack werkt tegen de lokale SAM en daar gaat ècht geen password van een domain user in staan.Verwijderd schreef op 26 augustus 2002 @ 17:17:
[...]
gewoon een image van een diskette, dat kan ook hoor
gewoon uitpakken met isobuster, en dan op een diskette zetten
TS moet effe bellen met de Admin op z'n werk, z'n password laten resetten en daarna aanloggen via dial-up networking
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
Ik heb lc3 gedownload maar die kon ook alleen maar van de locale users achter halen wat het wachtwoord was.
Ik heb onze systeembeheerder opgebeld en deze heeft LC3 overhet netwerk gedaan en zo mijn wachtwoord gevonden.
bedankt allemaal
Ik heb onze systeembeheerder opgebeld en deze heeft LC3 overhet netwerk gedaan en zo mijn wachtwoord gevonden.
bedankt allemaal
Pagina: 1