Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
Verwijderd
Zoals je al schreef .. STUK ...
Niks aan te doen .. helaas .. wellicht een Bijpass maken zodat je weer een juiste JackPlug (ofsow) hebt
Niks aan te doen .. helaas .. wellicht een Bijpass maken zodat je weer een juiste JackPlug (ofsow) hebt
De connector is rot ja.. maarhoe kan het dan dat er juist een echo komt, ik had eerder kraak verwacht ofzo, kan iemand dat verklaren, zou ik wel graag willen weten...
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
Verwijderd
Die echo is geen echo maar waarschijnlijk dat de polen door elkaar gehuselt worden zodat er ipv +- iets uitkomt van ++ (plussen van L en R vormen samen een kanaal. Het sinussignaal wordt daardoor bij elkaar opgetelt of afgetrokken). Dolby surround (prologic) is op dit principe gebaseerd. Probeer maar eens twee speakers in serie te zetten en dan de twee draden die er vanaf komen in de twee plus uitgangen te steken dan krijg je ook (een beetje) dat surround effect wat idd vaak lijkt op een soort echo met af en toe en normaal geluid en dat is het surround kanaal of andersom het center kanaal. Uiteraard moet er nog een hoop gebeuren voordat het geluid daadwerkelijk echt prologic is. Best grappig om eens mee te eXperimenteren 
Ik denk dat je beter een los geluidskaartje kunt kopen. Kost niet veel en werkt (meestal) beter als on-board sound.
Ik denk dat je beter een los geluidskaartje kunt kopen. Kost niet veel en werkt (meestal) beter als on-board sound.
OK bedankt.. ga ik inderdaad eens mee klooien, lijkt me wel leuk dit
Verwijderd
Ik heb zelf 2 kef c10's serieel met de ++ aangesloten op een 2 kanaals versterker en ik stas nog verbaasd wat daar af en toe voor geluiden uitkomen
Pagina: 1