Toon posts:

Tablet op meerdere monitoren?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een poosje een Aiptek 6000-u tablet aan me pc hangen en ik blijf me irriteren. Als ik op me grote scherm photoshop open heb staan dan kan ik niet met me pen bij de tooltjes op het andere scherm omdat de tablet op een monitor gefocussed is. Ik kan het andere beeldscherm het primaire beeldscherm maken maar om dat nu iedere keer voor het aantikken van een andere tool te doen. 8)7

Heeft iemand hier al iets op gevonden of andere tips?

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 12:02

Nietzman

Woei!

bij mijn wacom kan ik het gewoon instellen.... (ik het het tablet gewoon gespreid over 2 monitoren) zit er geen regelpaneeltje bij de software voor je tabler?

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:42

Pelle

🚴‍♂️

Bij mij gaat het gewoon prima. Ook een wacom hier overigens.
Denk dat ik het niet vaak genoeg kan zeggen, maar een ander tekentablet kopen dan een wacom is vragen om problemen.

(kijk anders ff in je control-panel, of daar een calibrate achtig iets zit, waarmee je je workspace enzo kunt aangeven).

Verwijderd

Ik heb een LifeTec, doet 't ook prima bij 2 monitoren..

Verwijderd

Topicstarter
Hmm... ff zitten friebelen met de control panel.. maar geen optie om 2 monitoren in te stellen. 't is wel een supergoed tabletje maarja :( software sucks

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-09 17:33

DeFeCt

je wéét toch

goedkoop is duurkoop.... hup in de prullebak ermee en als de sodemieter een wacom halen!

Flickr

Pagina: 1