Toon posts:

fifa2001 en Colin Mcrae 2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand wanneer deze spellen uitkomen (datum!)

En weet iemand een site waar ik de toekomstige datums van releases van spellen kan vinden????

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:31

Raimond613

Simracer

FIFA 2001 volgens mij in november ergens...

Colin Mcrae 2 op 5 december.

Raimond

iracing profile

Verwijderd

Fout, fifa 2001 moet op 24 oktober in de winkel liggen. :) (zal wel alleen amerika wezen, k'weet niet wanneer in europa)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:53
4 november voor FIFA, CMR weet ik niet.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

He Raimond... CMRae2 op 5 december --> en jij gelooft zeker ook nog in sinterklaas ;-)

Ik heb de hoop op die release-data een beetje verloren. En ik vind dat ze beter een maand kunnen zeggen ipv een dag, want dat is toch bijna nooit haalbaar.

BTW Weet iemand toevallig wanneer Black&White uitkomt...

Verwijderd

Topicstarter
bedankt jongens

dan weet ik waar ik weer op mot wachten

fifa...... here I come

kunnen we die weer kaas spelen

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 20 oktober 2000 21:50 schreef Marius het volgende:
Fout, fifa 2001 moet op 24 oktober in de winkel liggen. :) (zal wel alleen amerika wezen, k'weet niet wanneer in europa)[/quote]I am making this small post just to tell you that the day FIFA 2001 should be released, depending on your area is November 2nd - November 11th. Note that, keep it in your mind. The earlier date October 24th was just a rumor.

-bron www.fifa2001.net-

Only fools are enslaved by time and space.

• Nukubu
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Check Hier voor een aantal release data.<BR>

Verwijderd

Nu weet ik echt niet meer wat ik moet geloven. Ik heb ook weer gelezen dat fifa2001 26 oktober uitkomt, op fifa2001.net tussen 2 en 11 november zoals hier boven werd gezegt en op avault.com op 31 oktober. Ik houd 't er maar bij dat ie elk moment gaat uitkomen en we binnen 2 weken een balletje kunnen trappen.:)
Pagina: 1