Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)
hier een paar leuke voorbeelden die ik vond:

Toen ik bij Zeelandnet stage liep hadden we die onderste in het plastic, dus waarschijnlijk ook goedkoper. Die waren bedoeld voor de zogenaamde "internetzuilen".
[ Voor 0% gewijzigd door Richard op 26-08-2002 15:04 . Reden: Plaatjes gezocht en toegevoegd ]
20*350ZO45°
Enig idee waar die onderste te haal is ... ?Richard schreef op 26 augustus 2002 @ 15:01:
Er zijn nog wel leukere oplossingen te bedenken hoor, ik zoek eventjes naar een plaatje van wat ik ion gedachte heb. Deze toetsenborden die jij bedoeld zijn onbetaalbaar.
[afbeelding]
[afbeelding]
Toen ik bij Zeelandnet stage liep hadden we die onderste in het plastic, dus waarschijnlijk ook goedkoper. Die waren bedoeld voor de zogenaamde "internetzuilen".
Denk dat meer mensen daar wel interesse in hebben ...
Vooral bij mensen met een Lian-Li kast ...
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Deze zien er ook zeer nice uitRichard schreef op 26 augustus 2002 @ 15:01:
Er zijn nog wel leukere oplossingen te bedenken hoor, ik zoek eventjes naar een plaatje van wat ik ion gedachte heb. Deze toetsenborden die jij bedoeld zijn onbetaalbaar.
[afbeelding]
[afbeelding]
Het toetsenbord wat ik heb gevonden kost trouwens maar 204 euro
zo'n ding is denk k een beetje te duur om uit te probere ofdat ze vandaalproof zijnTaliesin schreef op 26 augustus 2002 @ 15:16:
Aangezien ze voor internet zuilen zijn zullen ze wel vandaal proof zijn en dus errug duur.
maar dan nog weet ik niet hoe duur...
Battle.net Spud#2543