Courage, dat was te snel ....

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Bang voor overstap naar ATI, wel enorm benieuwd !!!

Ok, toevallig komen er drie van die mensen die mij een kaart aanraden die ze zelf hebben (dus daar voordeel voortrekken, geen echte tweakers dus misschien :P ) ...

Maar daar kan ik niets aan doen B) ... Ik wil gewoon een goed advies hoe ik dan de restjes wegkrijg van die drivers (bijvoorbeeld hoe iemand anders het gedaan heeft en hoe zijn overstap verliep)

Ik heb zoveel reviews hier liggen, als je wilt weten of ik gezocht heb geef ik je (ff tellen) zo wel 17 links :+ :7 van reviews betreffende de Radeon 8500 en/of de Radeon 9000.

Dat zijn de twee kaarten waartussen ik mijn keuze moet maken, maar ik weet geen bal van ATI en de reviews zeggen dingen door elkaar (kan ik je ook tonen 8) )

Je gooit hem op slot omdat er dus een ATI - NVIDIA flamewar kan ontstaan (zolang ben ik hier ook al wel weer actief (8> ) en alle NVIDIA aanhangers schreeuwen dat die kaarten beter zijn. Maar als hij weer open gaat zeg ik METEEN dat de keuze is tussen mijn zonet genoemde kaarten.

Ik weet niet waar ik het anders moet vragen en hier zijn de meeste mensen met verstand er van (zeg nou niet www.beginnersweb.nl ;) ).

Denk erover na please Courage of een andere mod die denkt dat hij open kan.

Editje:

De organisatie "achter" GoT. --> Courage heeft geen ICQ, dus die kan ik niet zo snel bereiken :|

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! --> zo duidelijk legt de mod nou ook niet uit waarom hij op slot gaat :/

Tot slot --> gooi hem nou ff open :>

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is niet dicht vanwege een eventuele flamewar, maar vanwege reacties waar je gewoon geen donder mee opschiet. Ga me nou niet wijsmaken dat jij, nadat je 10x 'ATI rulez' of 11x 'Koop nVidia!' hebt gelezen, een Geforce gaat kopen. Want dat soort reacties krijg je, dat heb je in die paar minuten dat je topic open was, al kunnen zien. :)

Je zult toch echt zelf de keuze moeten maken, en zo te lezen heb je genoeg leesvoer die je kunnen helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Leesvoer zat ja, je hebt daarin wel gelijk. En nee, ik ga niet af op gasten die schreeuwen koop NVIDIA (let op, helemaal met hoofdletter, vond NVIDIA stoer ofzo :/ ) of koop ATI, maar adviezen van mensen met verstand zouden wel helpen misschien.

Afijn, ik zoek het wel weer helemaal in mijn uppie uit, bedankt he meneer de Cowardly Dog ;)

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:46

JvS

Ik heb hem zelf ook

Prime, is ook de manier waaorp het hoort.

Doe dit de volgende keer even via mail. De verschillen zijn duidelijk. De benchmarks bestaan, net als de reviews... Lees die en maak je conclusies en lees de draadjes over de nieuwe kaarten, als je daarin geinteresseerd bent...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.