Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Het standaard verhaal,
Heb je al geprobeerd te booten met alleen
1 CPU
1 Reepje ram
1 videokaart
En de rest uitgeschakeld..
Als dat zonder resultaat kan je gaan testen met:
Andere PSU
Andere CPU
Andere geheugentjes
Andere videokaart
Andere moederbord
Heb je al geprobeerd te booten met alleen
1 CPU
1 Reepje ram
1 videokaart
En de rest uitgeschakeld..
Als dat zonder resultaat kan je gaan testen met:
Andere PSU
Andere CPU
Andere geheugentjes
Andere videokaart
Andere moederbord
Symptomen wijzen op een dooie voeding, mobo of CPU. Probeer ze te testen op een andere bak (of bij een goedwillende PC boer)
nou, ik heb helaas geen andere cpu's etc bij de hand, maar volgens mij is de voeding in orde, lampje brand, kan de num en capslock van mun tb aan en uit zetten en als ik dus de voeding aandruk lichten de lampjes heel even op, maar jah, hij heeft altijd prima gedraait, geen extreme temps (55/59 cpu)
Mocht de voeding kapot zijn zit er niks anders op, dat zou dan al de 2e zijn in nog geen half jaar. Vind ik wel errug veel

Trouwens, we hebben hier in Hoogezand geen goedwillende PC boeren... stom gehucht
Mocht de voeding kapot zijn zit er niks anders op, dat zou dan al de 2e zijn in nog geen half jaar. Vind ik wel errug veel
Trouwens, we hebben hier in Hoogezand geen goedwillende PC boeren... stom gehucht
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Piept hij ook als je de videokaart en/of het geheugen eruittrekt?
Om te weten wat er stuk gaat kan je een PCI kaartje gebruiken met ledjes. (zoals de Epox mobo's)
Die toont dan een combinatie en iedere combinatie staat voor een hardware onderdeel.
De LED codes staan op http://www.epox.com/html/...i3ox2l1v04Xf32RO32R3R2O3I
Die toont dan een combinatie en iedere combinatie staat voor een hardware onderdeel.
nee, want hij is echt helemaal dood, hij doet niks, maar dan ook echt niks... snif snif
Ik heb geen rooie rotcent, geen extra pc's liggen,kortom, ik ben aan handen en voeten gebonden, ik schrijf nu vanaf een laptop die niet eens van mij is...Hacku schreef op 26 augustus 2002 @ 15:05:
Om te weten wat er stuk gaat kan je een PCI kaartje gebruiken met ledjes. (zoals de Epox mobo's)
bovendien heb ik een asus mobo...
Stekker eruit, aan-knop indrukken, 1 sec wachten, stekker er weer in en aan...
Worth the try
Worth the try
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Klopt, was het eerste dat ik deed...W3ird_N3rd schreef op 26 augustus 2002 @ 15:10:
Stekker eruit, aan-knop indrukken, 1 sec wachten, stekker er weer in en aan...
Worth the try
/edit 1
grmmbl... niks, niks en nog een niks, ik sta op het punt om dat pokkeding in de grijze bak te mieteren, maar ik zal binnenkort, als ik zin heb en niet eerder
/edit 2
bak uitelkaar gesloopt en ik ga een nieuwe voeding ritselen, nou jah, bedankt iig. Vermoed zelf ook dat het de voeding is hoewel ik niet snap dat het mobo ledje en mun numlock het dan nog deden maar dat zal wel onverklaarbaar zijn. Ik ga eerst een voeding lenen van iemand (iemand hier die in de buurt van groningen woont?
na een potje vloeken voel ik me al een stuk beter!
Pagina: 1