[XP->XP] 0.01% gebruik van netwerk? (nix in search)

Pagina: 1
Acties:

• Michali
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-03 18:12
Ik heb een laptop en een pc via een switch met juiste kabels, alles werkt. Op beide staat xp pro. Ik deel internet via de laptop, maar dat is hier niet van toepassing. ALs ik iets wil kopieren van de pc naar de laptop gaat het suupper langzaam. Als ik in taakbeheer kijk bij netwerk tab, dan zie ik dat er 0.01% wordt gebruikt van de 100mbit. Ik heb allebei op 100 full staan. een ip's zijn 192.168.0.1 en die andere +1 voor het laatste cijfertje. subnet mask zijn 255.255.255.0 Iemand een idee hoe dit komt. Ik zie wel andere topic over dat ze maar 5 mbit hebben maar bij mij is het wat anders.

Noushka's Magnificent Dream | Unity

• Michali
Is er echt niemand die een idee heeft. Doe maar een sugestie van wat het kan zijn dan kan het tenminste uitproberen.

Verwijderd

welke kaartjes heb je

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Firewall, virusscanner, virus, brakke kabels, reset switch, brakke nic, QoS,

andresom wel snel dan

Iperf

• Lief Adje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:50

Lief Adje

Love is in the air

Michali schreef op 26 augustus 2002 @ 14:45:
Ik heb een laptop en een pc via een switch met juiste kabels, alles werkt. Op beide staat xp pro. Ik deel internet via de laptop, maar dat is hier niet van toepassing. ALs ik iets wil kopieren van de pc naar de laptop gaat het suupper langzaam. Als ik in taakbeheer kijk bij netwerk tab, dan zie ik dat er 0.01% wordt gebruikt van de 100mbit. Ik heb allebei op 100 full staan. een ip's zijn 192.168.0.1 en die andere +1 voor het laatste cijfertje. subnet mask zijn 255.255.255.0 Iemand een idee hoe dit komt. Ik zie wel andere topic over dat ze maar 5 mbit hebben maar bij mij is het wat anders.
ja dat taakbeheer zecht wel mee, maar welke smelheden haal je (ge bruik du meter ofzo)

als ik hier met 11,5mb/s (ja echte mb/s over 100mbit) pomp staat ie ook niet op 100%

PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest

• Michali
in de pc een sitecom kaartje. en in de laptop een safeway credit card formaat ding.
Firewall, virusscanner, virus, brakke kabels, reset switch, brakke nic, QoS
firewall en virus scanner niet geinstalleerd. kabels zijn goed weet ik zeker. switch resetten? hoe doe je dat? QoS, moet dat aan of uit (staat aan nu)

Verwijderd

Ik herinner mij dit ook een keer gehad te hebben tussen 2 pc's.
Toen was Internet connection sharing de boosdoener.

• Michali
hoe heb je het opgelost?
ik wil toch internet sharen.

Verwijderd

ik gebruik nu een router, veel meer mogelijk heden, en geen gezeur meer.

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Michali schreef op 27 augustus 2002 @ 23:33:
[...]

in de pc een sitecom kaartje. en in de laptop een safeway credit card formaat ding.

[...]

firewall en virus scanner niet geinstalleerd. kabels zijn goed weet ik zeker. switch resetten? hoe doe je dat? QoS, moet dat aan of uit (staat aan nu)
Soms zit er een reset op ...... uit/aan zetten .. zelffde

met qos kun je bepalen hoeveel banbreedte een apllciatie heeft enzo ....
UIT dus .. en dan opniew proberen

Iperf

Pagina: 1